Lasīšanas Laiks:2 Minute(-s), 37 Sekunde(-s)

Krosoverim ir pārveidots interjers un uzlabota veiktspēja

 

Britu zīmols Land Rover, kas pieder Jaguar Land Rover, ir prezentējis atjauninātu Range Rover Velar ar atjauninātu dizainu un tehnoloģijām 2023. gadam. ) ir lielāka akumulatora ietilpība, kas nodrošina lielāku nobraukumu.

 

Range Rover Velar sākotnēji tika prezentēts 2017. gadā un atjaunināts 2020. gadā. Šoreiz izmaiņas ir būtiskākas, lai radītu klientu interesi par eleganto SUV, kas aizpilda plaisu starp Evoque un Range Rover Sport, ziņo Sarscoops.

 

Sākot ar ārpusi, Velar pēc sešiem gadiem joprojām ir skaists, tāpēc tā dizaineri ir aprobežojušies ar mazām detaļām. To vidū ir pārveidota Pixel LED priekšējo lukturu grafika, jauns režģa dizains, “super LED” aizmugurējie lukturi un nedaudz atšķirīgi priekšējais un aizmugurējais bamperis. Krāsu palete ir arī paplašināta, pievienojot jaunus metāliski zilas krāsas Varesine Blue un metāliski pelēkas krāsas Zadar Grey Premium.

 

Izmaiņas interjerā ir daudz būtiskākas. Divu skārienekrānu izkārtojums ir aizstāts ar tīrāku un modernāku centrālās konsoles dizainu. Centrālais elements ir jaunais 11,4 collu izliektais stikla skārienekrāns, kurā integrētas visas funkcijas, tostarp klimata kontrole.

 

Velar nav citu fizisku vadības ierīču, izņemot stūres ratu. Land Rover apgalvo, ka 80 % komandu var izpildīt ar diviem ekrāna piesitieniem. Sistēma ir saderīga ar bezvadu atjauninājumiem, kas uzlabo Pivi Pro7 informācijas un izklaides sistēmu, navigāciju, borta diagnostiku, šasiju un spēka pārvadu.

 

Land Rover apgalvo, ka Velar ir klusākais salons savā segmentā, pateicoties pieejamai aktīvās trokšņu slāpēšanas funkcijai, kas ir pieejama papildaprīkojumā pieejamajā 17 skaļruņu Meridian 3D Surround Sound sistēmā. Turklāt salona gaisa attīrīšanas Plus filtrēšanas sistēma nodrošina nevainojamu gaisa tīrību.

 

Range Rover Velar P400e plug-in hibrīda modelis ir aprīkots ar jaunu 19,2 kWh litija jonu akumulatoru. Tādējādi elektriskais transportlīdzeklis tagad var nobraukt līdz 64 km WLTP ciklā, kas ir par 11 km vairāk nekā tā priekšgājējs. Jaunais akumulators ir saderīgs arī ar ātru nemainīgas strāvas uzlādi, un, pieslēdzot to 50 kW lādētājam, 80 % akumulatora uzlādes jauda tiek sasniegta 30 minūtēs. Pilna uzlāde ar standarta 7 kW maiņstrāvas lādētāju aizņem 2,5 stundas.

Pārējā spēka agregātu klāstā ir benzīna un dīzeļdzinēja modeļi, no kuriem lielākā daļa ir aprīkoti ar 48 voltu “soft-hibrid” tehnoloģiju, un tie visi ir savienoti ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas pārvada jaudu uz visiem četriem riteņiem. Visas sešu cilindru un PHEV versijas ir aprīkotas ar adaptīvo dinamiku (aktīvo balstiekārtu), bet elektroniskā pneimobalstiekārta ir pieejama pēc izvēles.

 

Range Rover Velar tagad ir iespējams pasūtīt Eiropā, Apvienotajā Karalistē un Austrālijā. Vecajā kontinentā tas būs pieejams no 61 000 līdz 90 000 eiro.

 

Piedāvājumā ir šādi varianti:

 

P250: 2,0 litru četru cilindru benzīna dzinējs ar 250 ZS un 365 Nm griezes momentu.

 

P340: 3,0 litru MHEV sešu cilindru benzīna dzinējs ar 350 ZS un 480 Nm griezes momentu.

 

P400: 3,0 litru MHEV benzīna sešcilindru dzinējs ar 400 ZS un 550 Nm griezes momentu.

 

P400e: 2,0 litru četru cilindru benzīna dzinējs un viens PHEV elektromotors ar kopējo jaudu 404 ZS un 640 Nm.

 

D200: 2,0 litru četru cilindru MHEV dīzeļdzinējs ar kopējo jaudu 204 ZS un 430 Nm.

 

D300: 3,0 litru MHEV sešu cilindru dīzeļdzinējs ar 300 ZS un 650 Nm.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Hyundai Santa Fe – piektā paaudze ziemas testos
Next post “Bolt” ievieš atkārtotas šoferu identitātes pārbaudes