Apmeklētākā interneta vietne Latvijā decembrī bija “inbox.lv”, kas skatīts 872 608 reizes, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” publicētie jaunākie dati.
Otrajā vietā ierindojās portāls “delfi.lv” ar 867 504 apmeklējumiem, seko portāls “jauns.lv” ar 758 768 apmeklējumiem.
Ceturtajā vietā decembrī starp apmeklētākajām interneta vietnēm bija “tvnet.lv” (722 208 apmeklējumi), piektajā – “tv3.lv” (670 992), sestajā – “la.lv” (634 688), septītajā – portāls “lsm.lv” (612 512), astotajā – “apollo.lv” (568 784), devītajā – “nra.lv” (543 120), bet desmitnieku noslēdz portāls “santa.lv” ar 482 976 apmeklējumiem.
Datos par tīmekļvietnēm, kas apmeklētas no datoriem, pirmajā vietā decembrī bija “Google” ar 1,042 miljoniem apmeklējumu, seko “youtube.com” ar 719 376 apmeklējumiem un “facebook.com” ar 591 200 apmeklējumu.
Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no datora decembrī bija “inbox.lv” ar 589 424 apmeklējumiem, piektajā – “swedbank.lv” (454 448), sestajā – “delfi.lv” (413 744), septītajā – sludinājumu portāls “ss.com” (345 616), astotajā – “whatsapp.com” (326 000), devītajā – “wikipedia.org” (296 736), bet desmitajā vietā bija “tvnet.lv” ar 295 024 apmeklējumiem.
“Gemius” apkopotā informācija arī liecina, ka decembrī no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – visvairāk apmeklēts portāls “delfi.lv”, kam mēneša laikā bija 816 432 apmeklētāju, savukārt otrajā vietā ierindojas “jauns.lv” ar 728 048 apmeklējumiem, seko “tvnet.lv” ar 676 496 apmeklējumiem.
Decembrī mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi “Delfi” grupa, kuru apmeklējuši 901 440 lietotāju jeb 60% interneta lietotāju. Otrajā vietā bija “Tvnet” grupa ar 875 072 lietotājiem jeb 58% interneta lietotāju. Tikmēr trešajā vietā no mediju grupām bija “Rīgas Viļņi” ar 759 136 jeb 50% interneta lietotāju.
Ceturtajā vietā mediju grupās decembrī bija “TV3” grupa ar 699 088 lietotājiem, bet piektajā – “TV24” grupa ar 684 064 lietotājiem.
“Gemius” datu apkopojums veidots, balstoties uz iedzīvotāju 7-74 gadu vecumā auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas oktobrī piedalījās “gemiusAudience” pētījumā. Kopējās un mobilās statistikas dati atspoguļo skriptēto lapu apmeklējumu, bet apmeklējumā no datoriem iekļautas arī neskriptētās vietnes. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adresi.