Lexus TX lielais krosovers: jauni attēli

Japāņu zīmols gatavojas pirmizrādei jaunam trīs rindu krosoverim, kas saņems TX indeksu. Izmantojot pieejamo tīzeri, esam nolēmuši sniegt ieskatu, kā jaunais transportlīdzeklis izskatīsies.

Pirmā informācija par gaidāmajiem Toyota un Lexus lielajiem krosoveriem parādījās jau pirms dažiem gadiem. Toyota parketa, kas saņēma jauno nosaukumu Grand Highlander, pirmizrāde notika šā gada februārī. Savukārt šonedēļ tika publicēts pirmais oficiālais saistītā Lexus zīmola modeļa tīzeris, kas ļauj gūt priekšstatu par tā izskatu.

Jaunā Lexus TX skices
Spriežot pēc pieejamā automobiļa aizmugurējās puses attēla, jaunā modeļa kopējā virsbūves struktūra būs identiska Grand Highlander modelim. Lexus TX krosovers iegūs tādas pašas durvis un riteņu arkas, savukārt aizmugurējie spārni un aizmugurējie sānu logi būs oriģināli. Aizmugurējie balstiņi būs apstrādāti melnā krāsā, un sānu logu augšdaļā būs hromēta līstīte. Krosovers iegūs jaunus priekšējos lukturus, kas, visticamāk, būs veidoti kā vienots elements visā aizmugurējās daļas platumā, līdzīgi kā citiem jaunajiem Lexus modeļiem. Par priekšpusi pagaidām nav pieejama nekāda informācija, varam tikai pieņemt, ka arī tā tiks veidota uzņēmuma pašreizējā stilā ar lielu radiatora režģi, kas integrēts bamperī. Turklāt Lexus versija no Lexus atšķirsies ar virsbūves krāsā krāsotām riteņu arkām un apakšējo virsbūves daļu.

Jaunā Lexus TX zīmējums
Jaunais lielais krosovers tiks būvēts uz tās pašas GA-K platformas, uz kuras tiek būvēts arī Grand Highlander (uz tās ir izgatavoti arī pēdējo paaudžu Toyota Camry, RAV4, Highlander un Lexus ES). Virsbūves izmēriem vajadzētu būt tuviem Toyota ar 5116 mm garumu un 2946 mm garu riteņu bāzi. Pagaidām nav apstiprinātas informācijas par dzinēju klāstu, taču iepriekš reģistrēti indeksi TX350, TX500h un TX550h+, kas liecina par hibrīda modifikāciju parādīšanos. Runājot par Grand Highlander, bāzes krosovers ir aprīkots ar benzīna turbomotoru 2,4 269 ZS, kas savienots ar 8 pakāpju automātu. Visproduktīvākajai modifikācijai Hybrid Max ir hibrīda iekārta ar tādu pašu motoru, elektromotoru un 6 pakāpju “automātu”, sistēmas kumulatīvā jauda ir 367 ZS.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk