Lai palielinātu vietēji ražoto produktu skaitu, līdz šī gada beigām ar “Pilos” zīmolu piedāvāto Latvijas piena produktu skaits dubultosies un pārsniegs 20, portālu “Apollo.lv” informēja mazumtirgotājs SIA “Lidl Latvija”.
Pašlaik “Lidl” veikalos piedāvā 11 Latvijā ražotus piena produktus.
“Starp vietēji ražotajiem “Pilos” piena produktiem kā pats populārākais un pirktākais 2022. un 2023.gadā noteikti ir vaniļas biezpiena sieriņš, kam seko 2% “Pilos” piens,” atklāj Nikola Balabans, par iepirkumiem atbildīgais “Lidl Latvija” valdes loceklis.
“Lidl” uzsver, ka vietējo piena produktu izmantošana ir arī ļoti racionāls un dabai draudzīgs solis. Saīsinot piegādes attālumus samazinās ar piegādi saistītās izmaksas un krītas kaitīgo CO2 izmešu apjoms, kas rodas produktus pārvadājot.
Balabans uzsver, ka sadarbība ar Latvijas ražotājiem nostiprinās.
Sadarbība tiek veidota ne tikai ar lielajiem, bet arī ar mazākiem, reģionālajiem piena pārstrādātājiem, kuri ir gatavi ievērot “Lidl” nospraustās darba ētikas un produktu kvalitātes prasības, ražojot tādus produktus kā piens, kefīrs, siers, krējums, jogurts un biezpiens. Pašlaik Latvijā “Lidl” sadarbojas ar dažiem piena produktu ražotājiem, no kuriem kā lielākos var minēt “Tukuma pienu” un “Rīgas piena kombinātu”.
Jau vēstīts, ka “Lidl Latvija” pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2022.gada 1.marta līdz šā gada 28.februārim, strādāja ar 442,378 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 4,4 reizes vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi saruka vairākkārt un bija 3,847 miljoni eiro.
Patlaban 12 Latvijas pilsētās ir 26 “Lidl” veikali.
“Lidl Latvija” reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 365,5 miljoni eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Vācijas “C E – Beteiligungs-GmbH”.