Lincoln atklāj jauno Nautilus – liels ekrāns, 28 skaļruņi, bet vēl nav zaļās versijas

Amerikāņu zīmola krosovers pirmizrādi piedzīvoja Šanhajas automobiļu izstādē, kas sākās šodien.

Lincoln, kas pieder Ford, debitēja 2006. gadā kā MKX, 2016. gadā nomainīja paaudzi un 2019. gadā, veicot plānoto restilingu, ieguva Nautilus nosaukumu. Modelis ir pieejams ne tikai vietējā tirgū, bet arī Ķīnā, tāpēc nav pārsteigums, ka ražotājs nolēma rīkot jaunās paaudzes krosovera tiešraidi Šanhajas automobiļu izstādē.

Attēlā: jaunais Lincoln Nautilus
Paaudzes maiņas gaitā Lincoln Nautilus ieguvis “jaunības” izskatu ar gludiem virsbūves paneļiem un padziļinātiem durvju rokturiem, kas izvietoti gar stiklojuma līniju. Ir uzstādīts jaunais H2 Pixel LED lukturis, kura priekšējie lukturi ir savstarpēji savienoti ar gaismu izstarojošu, plānu joslu ar zīmola logotipu centrā.

Arī radiatora režģis ir ieguvis citu formu un masīvāku režģi. Priekšējā bampera apakšējā daļa saņēmusi hromētas dekorācijas un jauna dizaina gaisa ieplūdes atveres. Aizmugurējā daļa ir pārveidota ar jauniem priekšējiem lukturiem, kas tagad ir savienoti visā aizmugurējo durvju platumā.

Lielākā daļa Nautilus jauninājumu ir koncentrēti salonā. Šeit īpašu uzmanību pelnījis lielais displejs, kas izvietots pāri visam priekšējam panelim un apvieno virtuālo “instrumentu paneli” un multimediju ekrānu. Blakus vadītājam un priekšējam pasažierim ir 11,1 collas skārienekrāns, kas ļauj kontrolēt informācijas un izklaides sistēmu un citas transportlīdzekļa funkcijas.

Attēlā: jaunā Lincoln Nautilus interjers.
Krosovers ieguvis arī nedaudz “astoņstūrainu” stūri, Mystic Forest, Ozonic Azure un Violet Cashmere aromātus, kurus pēc izvēles var nosūtīt uz salonu, izmantojot centrālo skārienekrānu. Kā papildaprīkojums pieejama arī Revel Ultima 3D skaņas sistēma ar 28 skaļruņiem, kas rada telpiskās skaņas pieredzi. Turklāt Nautilus ir iespēja pieslēgties 5G tīklam.

Kā norāda Lincoln, Nautilus ir aprīkots ar BlueCruise 1.2 sistēmu, kas nodrošina autovadītājam palīdzību uz dažiem ceļiem. Jo īpaši sistēma prot likt autovadītājam mainīt braukšanas joslu, ja tas “iestrēgst”, sekojot lēnākam automobilim.

Attēlā: Lincoln Nautilus Reserve Jet pakete.
Pašmāju tirgū pilnpiedziņas krosovers tiks piedāvāts ar 2,0 litru turbomotoru, kura jauda ir 253 ZS un maksimālais griezes moments 373 Nm. Arī šis dzinējs var būt daļa no hibrīda spēka agregāta, kur tas darbojas tandēmā ar 136 ZS elektromotoru. Šādas sistēmas kopējā jauda ir 314 ZS. Bāzes variants tiek piedāvāts ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet hibrīddzinējs – ar variatoru. Pagaidām modelim nav pilnībā elektriskās versijas, taču, kā liecina baumas, tā varētu parādīties 2025. gadā. Jāpiebilst, ka Ķīnas tirgum ir izziņota tikai viena versija – ar 2,0 litru turbo motoru, kura jauda ir 258 ZS (390 Nm).

Jaunā Lincoln Nautilus ražošana tiks izveidota Changan rūpnīcā Ķīnā. Debesu impērijā auto būs pieejams par vismaz 328 800 juaņu (ekvivalents aptuveni 3,9 miljoniem rubļu pēc pašreizējā valūtas kursa); cenas ASV tirgū vēl nav paziņotas.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Horvāti atklājuši pasaulē jaudīgāko elektromobili

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk