Lynk & Co 08: Geely un Volvo jaunais krosovers svin savu pirmizrādi Ķīnā

08 vidēja izmēra krosovers ir jaunā, bet vēl ne pārāk veiksmīgā Ķīnas zīmola Lynk & Co septītais modelis, kas balstīts uz Volvo CMA (Compact Modular Architecture) platformas.

Lynk & Co tika izveidots 2016. gadā kā jauniešu premium klases zīmols, kas orientēts uz Ķīnu un Eiropu un piedāvā jaunus izplatīšanas un kontaktu ar klientiem veidus, tostarp abonementus, kas ļauj braukt ar foršiem automobiļiem par samērā pieticīgu cenu. Lynk & Co 01, zīmola pirmdzimtais, ir kompakts krosovers, kas balstīts uz Volvo CMA platformas, un uz tās pašas platformas darbojas arī Lynk & Co 02, 03 un 05. Subkompaktajam krosoveram Lynk & Co 06 ir BMA bagāžnieks no Krievijā pazīstamā Geely Coolray, flagmanim Lynk & Co 09 ir vecākā SPA platforma no Volvo, savukārt šajā nedēļas nogalē prezentētais vidējas klases Lynk & Co 08 ir vēl viens un šobrīd lielākais CMA platformas pēcnācējs.

Lynk & Co 08 kopējais garums ir 4820 mm, platums – 1915 mm, augstums – 1685 mm un riteņu bāze – 2848 mm. Zero Eight izskatās diezgan interesanti: bezrāmju durvju logi, stipri iegareni sānu spoguļu statņi, sarežģīta plastmasa uz sāniem un riteņu arkām. Problēma ir tā, ka Lynk & Co stils ir ļoti līdzīgs Zeekr stilam, kas ir vēl svaigāks un vēl premium klases Geely holdinga uzņēmuma zīmols.

Zeekr 2021. gadā burtiski izrāva savu pirmo modeli no Lynk & Co, un līdz šim uzņēmuma iekšējā sāncensība turpinās, turklāt ne par labu Lynk & Co. Zeekr pārdošanas apjomi pagājušajā gadā saskaņā ar pašas Geely holdinga kompānijas datiem pieauga par vairāk nekā 1000 % līdz 71 941 vienībai, savukārt Lynk & Co pārdošanas apjomi samazinājās par 18 % līdz 180 127 vienībām. Šī gada janvārī-februārī turpinājās pretēja dinamika: Lynk & Co pārdeva 23 156 automobiļus (par 20 % mazāk nekā 2022. gada janvārī-februārī), Zeekr – 8571 automobili (+33 %). Jāpiebilst, ka Lynk & Co ekspansija Eiropā apstājās – izņemot pirmo 01 modeli, šeit vēl nekas netiek piedāvāts, un gada beigās Zeekr ienāks Vecās pasaules tirgū.

Pagaidām nav skaidrs, vai krosovers 08 spēs koriģēt Lynk & Co, un šķiet, ka tas ir radīts galvenokārt Ķīnai: nulle astotais ir saņēmis operētājsistēmu Flyme Auto no Meizu (pazīstams Ķīnas viedtālruņu un citu sīkrīku ražotājs, kas pēdējos gados dreifē automobiļu nozares virzienā), tas “griežas” uz 15,4 collu centrālā multimediju ekrāna. Vadības paneļa ekrāna, ko sedz planējošs vizieris ar iebūvētu Harman Kardon skaļruni, diagonāle ir 12,3 collas, un visa operatīvā informācija tiek rādīta uz milzīga 92 collu projekcijas ekrāna. Citi Harman Kardon skaļruņi ir eleganti uzstādīti durvīs, vadītāja sēdekļa pagalvī un jumtā, kopā 23 skaļruņi. Kreisajā priekšējā balstā ir iebūvēta sejas atpazīšanas kamera. Interjera durvju rokturi ir paslēpti pēc jaunākās modes, un slēdzenes var atbloķēt, izmantojot pogas.

Diemžēl Lynk & Co pārstāvji pirmizrādes laikā neko neizstāstīja par jaunā krosovera tehnisko pildījumu – mēs zinām tikai to, ka tam būs plug-in hibrīda spēkstacija, kuras pamatā būs 1,5 litru benzīna turbo motors. Piemēram, zviedru Polestar 2 vispār nav “ogļūdeņraža” versijas.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk