Šā gada martā mazumtirgotājs Mego uzsāka cenu samazināšanas programmu, kas koncentrēsies uz augļiem un dārzeņiem. Tāpat par 15% plānots palielināt akcijas preču sortimentu – šobrīd tas ir vidēji 3000 preču.
Augļu un dārzeņu cenu samazināšanas programmu papildinās arī citi pasākumi, piemēram, iespēja apmaksāt komunālos maksājumus ar zemāku komisijas maksu, “oranžās” vai zemākas cenas Mego kartes īpašniekiem un citi piedāvājumi ar atzīmi “Super cena”.
“Līdzīgas programmas sākām testēt pirms Ziemassvētkiem, lai palīdzētu Latvijas iedzīvotājiem šajā grūtajā laikā. Neskatoties uz to, ka produkcijas cenas un attiecīgi arī pārtikas cenas aug, turpinām meklēt jaunus risinājumus, lai piedāvātu preces, kas ir pieejamas. tikai no mums.Ņemot vērā lielo atsaucību, nolēmām ne tikai atsākt programmu, bet arī papildināt to ar jauniem piedāvājumiem un atlaidēm,” stāsta Mego mārketinga vadītājs Aleksandrs Afanasjevs.
Viņš arī piebilst, ka programma ne tikai samazinās cenas augļiem un dārzeņiem, paplašinās to preču skaitu, kuras ikdienā var iegādāties ar atlaidēm, bet arī paplašinās preču klāstu. Tas attiecīgi piesaistīs jaunus klientus. Iepriekšējās programmas ietvaros tika fiksēts jauno klientu pieaugums par 10%.
Veikalu tīkls Mego ir 100% Latvijas uzņēmums, kas Latvijā darbojas jau vairāk nekā 20 gadus. Kopumā ir 91 veikals, darbinieku skaits ir 2500 cilvēku.