Mercedes-Benz ir atjauninājis GLE, pievienojot jaunu hibrīddzinēju un ātrāku AMG modeli

Krosovers ir ieguvis jaunas Maybach tehnoloģijas un dizainu.

Vācijas ražotājs Mercedes-Benz ir modernizējis vienu no saviem populārākajiem krosoveriem – GLE. Izmaiņas modelī galvenokārt skar piedziņas sistēmas, kas ietver jaunu plug-in hibrīda versiju, kā arī dažas papildu tehnoloģijas.

Vizuālās izmaiņas SUV un kupeja versijās galvenokārt skar priekšpusi, kur horizontālā režģa josla tagad ir segmentēta, pateicoties dažiem hromētiem kvadrātiem. Stūru ventilācijas atverēm ir liels hromēts akcents, un priekšējie lukturi ir saglabājuši tādu pašu izmēru un formu kā iepriekšējam modelim, taču to iekšpusē ir jauni elementi. Tas pats attiecas uz aizmugurējiem lukturiem.

Arī salons ir nedaudz pārveidots. Jaunajā stūres rullī ir skārienjūtīgie sensori, kas ļauj autovadītājam kontrolēt gan centrālo skārienjūtīgo ekrānu, gan ciparu displejus instrumentu panelī. Hromēta apdare uz gaisa atverēm un pieejamā Piano Black Flowing Lines apdare iepriekš bija pieejama tikai Maybach modeļiem, bet tagad ir pieejama arī GLE.

Tehnoloģiskās izmaiņas nav viss: SUV ir ieviests bezceļu režīms, kas var attēlot slīpumus, slīpuma leņķus un sānsveres leņķus, kā arī centrālajā displejā parādīt priekšējo riteņu skatu. Cilvēkiem, kas velk piekabes, ir pieejama maršruta plānošana, kas atkarībā no velkamās piekabes lieluma iesaka labāko maršrutu līdz galamērķim. Ir arī jauni asistenti braukšanai atpakaļgaitā ar piekabi.

Svarīgākais jaunums, kas saistīts ar modeļa modernizāciju, ir jauna plug-in hibrīda modeļa iekļaušana modeļu klāstā. GLE 400e 4Matic versija apvieno elektromotoru ar 134 ZS un pazīstamo 2,0 litru četru cilindru dzinēju ar kopējo jaudu 381 ZS un 650 Nm griezes momentu. Paātrinājums no 0 līdz 97 km/h (60 mph) ir 5,9 sekundes. Akumulatora ietilpība ir 23,3 kWh, taču nav ziņots par nobraukumu tikai pašreizējā režīmā.

Visi pārējie GLE modeļi ir aprīkoti ar 48 voltu vieglo hibrīdsistēmu, kas nozīmē, ka visa sērija ir elektrificēta. Tas attiecas uz abām AMG versijām – GLE 53 un 63 S. Tām ir tādas pašas vizuālās izmaiņas, bet piedziņas sistēmu jauda nemainās.

Tomēr GLE 53 ir nedaudz lielāks griezes moments, kas samazina paātrinājuma laiku no 0 līdz 100 km/h līdz 4,9 sekundēm. Šo versiju darbina 3,0 litru rindu sešu cilindru turbomotors ar 435 ZS, savukārt AMG GLE 63 S, kas ir augstākais variants, joprojām izmanto 4,0 litru V8 motoru ar diviem turbomotoriem un 610 ZS.

Abām AMG versijām ir ievērojami paplašināts standarta aprīkojums, kas ietver gaisa līdzsvara paketi, projekcijas displeju un daudz ko citu. Atjauninātā modeļa cena vēl nav paziņota.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk