CrowdTangle, kas ir bijusi populāra satura analīzes platforma Facebook un Instagram, tiks slēgta 14. augustā.
Kas ir zināms
Pēc tam, kad 2016. gadā Meta (agrāk pazīstama kā Facebook) iegādājās CrowdTangle, tā vairs nebija aktīva platforma, kas auga un piesaistīja jaunus lietotājus. CrowdTangle tika izmantots kā meta rīks darbības iekšējai uzraudzībai savās platformās, piemēram, Facebook un Instagram. Šis rīks nebija aktīvs pakalpojums plašai sabiedrībai, bet Meta komanda to izmantoja, lai analizētu datus un uzraudzītu lietotāju aktivitātes.
Meta tagad plāno aizstāt CrowdTangle ar rīku, ko sauc par Meta satura bibliotēku. Tomēr jaunajai bibliotēkai būs piekļuve tikai akadēmiķiem un bezpeļņas pētniekiem. Tas izsaucis sociālo tīklu kritiku, jo komerciālās ziņu organizācijas nevarēs izmantot platformu.
Avots: Wall Street Journal