Britu zīmols MG, kas ir Ķīnas autobūves koncerna SAIC daļa, Ķīnas tirgū ir laidis klajā iespaidīgu vidēja izmēra liftbacka modeli MG 7 – sporta modeļu līnijas MG Black Label pirmdzimto. Cenas sākas no 119 800 juaņām (1,34 miljoni rubļu pēc pašreizējā valūtas kursa).
Ķīnas MG klāstā jau bija vidēja izmēra sedans ar numuru 7 – tā saucās modelis, kas tika ražots no 2007. līdz 2013. gadam un bija Rover 75 – 90. gadu otrajā pusē BMW paspārnē izstrādāta automobiļa – emblēmēta versija. Šodien MG atgādina par savām vēsturiskajām saknēm uz veiksmīgas pārdošanas Ķīnā un Eiropā fona un arvien lielāku uzsvaru liek uz sportu: aprīlī gaidāma elektriskā rodstera Cyberster pirmizrāde, bet šonedēļ pārdošanā nonāca MG 7 sporta universālis – aptuveni sešus mēnešus vēlāk, nekā sākotnēji plānots, jo MG 7 pirmizrādi piedzīvoja pagājušajā vasarā.
MG 7 ir diezgan liels vidēja izmēra priekšējo riteņu piedziņas liftbeks ar bezrāmju sānu durvju logiem un kupejas tipa pakaļbūvi. Lielajās bagāžas nodalījuma durvīs ir iebūvēts aktīvs bīdāms spoileris, kas, braucot ar ātrumu virs 100 km/h, rada papildu piespiedējspēku. Automobiļa kopējais garums ir 4884 mm, platums – 1889 mm, augstums – 1447 mm, garenbāze – 2778 mm.
MG 7 balstiekārta ir atsperu, priekšējā – McPherson tipa, aizmugurējā – daudzsviru. Stūres mehānismam ir mainīga pārnesumu attiecība. Interesanti, ka MG/SAIC paziņojumos presei nav minēts nekas par bremzēm, un uzņēmuma fotogrāfijās priekšējie bremžu diski izskatās atklāti mazi un aprīkoti ar pieticīgiem vienspiestuvju suportiņiem. Riteņi ir 18 vai 19 collu.
Dzinēji – benzīna kompresori no Blue Core saimes ar 1,5 vai 2,0 litru darba tilpumu, abi aprīkoti ar turbokompresoru ar mainīgu virzošās ierīces ģeometriju. 1,5 litru motors attīsta 188 ZS un 300 Nm, un tas ir savienots ar septiņu pakāpju DCT “robotu” (ar diviem sajūgiem). 2,0 litru darba tilpuma motors ar jaudu 261 ZS un 405 Nm ir apvienots ar jaunu SAIC “izstrādātu” 9 pakāpju automātisko pārnesumkārbu, top versija Trophy+ par 169 800 juaņu (1,9 miljoni rubļu), tai ir pašbloķējošs diferenciālis ar elektronisku kontroli un adaptīvi amortizatori. Ar 2,0 litru motoru liftbeks līdz 100 km/h paātrinās 6,5 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 230 km/h.
MG 7 interjeram tiek piedāvātas apzināti spilgtas krāsas un augstākās klases apdares materiāli. Priekšējais panelis ir aprīkots ar masīvu 33 collu displeju, kurā apvienots multimediju ekrāns (12,3 collas), instrumentu panelis (10,25 collas) un skārienpogu bloks kreisajā pusē. Blakus automātiskajam selektoram atrodas liela rombveida motora iedarbināšanas poga. “Pilnajā pildījumā” MG 7 var lepoties ar Bose audiosistēmu ar 14 skaļruņiem, 1,8 m2 lielu panorāmas stikla jumtu un pilnu vadītāja elektronisko palīgierīču komplektu. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir 375 litri.
Interesanti, ka Ķīnā MG sola pirmajiem 15 000 “septiņnieka” pircēju mūža garantiju bāzes agregātiem un vienībām, kā arī virkni firmas dāvanu.
Eiropieši droši vien novērtētu MG 7 stilu un, iespējams, arī dinamiskās īpašības, taču Eiropā MG tagad popularizē elektromobiļus, tāpēc britu zīmola sportiskais gars šeit atgriezīsies tikai ar rodsteri Cyberster.
1 Komentārs