Nedēļu pirms pasaules pirmizrādes Šanhajā Ķīnas Rūpniecības ministrijas datubāzē ir parādījušies elektriskā rodstera MG Cyberster fotoattēli.Pilnpiedziņas versijai būs 544 zirgspēki.
Tā kā konceptauto MG Cyberster debitēja tieši pirms diviem gadiem autošovā Šanhajā, nākamnedēļ tur notiks sērijveida versijas pirmizrāde, un Ķīnas Rūpniecības ministrija, kā ierasts, priekšvakarā Tīklam izvietoja daudzu jaunumu, tostarp MG rodstera, fotogrāfijas. Mēs jau zinām, kā MG Cyberster izskatās no patentu attēliem, taču fotogrāfijas noteikti sniedz labāku priekšstatu par jaunumu.
Ražošanas MG Cyberster neizskatās tik iespaidīgs kā koncepts, taču izskatās kā pēdējais MG F/TF (ražots no 1995. līdz 2011. gadam), kuru darbināja diezgan neliels benzīna četru cilindru dzinējs ar 160 ZS.
Elektriskais Cyberster būs daudz jaudīgāks un manāmi lielāks par savu “ogļūdeņraža” priekšteci, kura garums nepārsniedza 4 m. Jaunā sporta automobiļa kopējais garums ir 4535 mm, platums – 1913 mm, augstums – 1329 mm, garenbāze – 2690 mm. Salonā ir tikai divas sēdvietas, salokāms jumts ir auduma, un aiz galvas balstiem redzami divi spēcīgi drošības stieņi. Maksimālais standarta riepu izmērs ir 245/40 R 20 priekšā un 275/35 R 20 aizmugurē. Deklarētā pašmasa ir 1985 kg, bet pilnā masa – 2210 kg (kurai versijai norādītas svara vērtības, pagaidām nav skaidrs).
Rodstera bāzes versijai būs viens elektromotors uz aizmugurējās ass ar jaudu 231 kW (314 ZS) vai 250 kW (340 ZS). Visu riteņu piedziņas divdzinēju versijai būs 250 kW (340 ZS) aizmugurē un 150 kW (204 ZS) priekšpusē, tātad divdzinēju versijas kopējā jauda būs 544 ZS. Akumulatora ietilpība un citas specifikācijas vēl nav paziņotas.
MG, kas, atgādināsim, kopš 2005. gada pieder Ķīnas koncernam SAIC, rodsters Cyberster – svarīgs pagrieziena punkts, kas simbolizē MG atgriešanos pie vēsturiskajām saknēm, proti, pie sporta automobiļiem. Cyberster ir paredzēts galvenokārt Eiropas klientiem, savukārt Ķīnā MG pēdējā laikā piedāvā sporta modeļus ar benzīna dzinējiem, piemēram, iespaidīgo MG 7 liftback.
- gadā MG zīmolam neizdevās pārdot 150 000 automobiļu Eiropā, kā bija plānots, tomēr, salīdzinot ar 2021. gadu, tika reģistrēts iespaidīgs pārdošanas apjoma pieaugums par 116% – līdz 113 672 automobiļiem (JATO Dynamics dati).