MG Cyberster: Privāta skate Londonā, interjers un orientējošā cena

Ķīnas autoražotājam SAIC piederošais britu MG zīmols pirmo reizi tiešraidē ir parādījis elektriskā rodstera Cyberster pirmsizpildes versiju, taču tā vēl nav pilnvērtīga pirmizrāde, lai gan, šķiet, ka sajūsma par to ir milzīga.

Sagaidāms, ka MG Cyberster pasaules pirmizrāde notiks aprīlī Šanhajas automobiļu izstādē, taču tad britu zīmols ir publicējis tikai jaunuma sērijveida versijas zīmolu renderus, un konceptautomobiļa formā Cyberster, atgādinām, debitēja 2021. gada pavasarī – tas kļuva par prologu britu zīmola U-veida pagriezienam no ķīniešu masveidā ražotām precēm uz elegantiem sporta modeļiem labākajās vēsturiskajās MG tradīcijās.

Šonedēļ Cyberster beidzot tika demonstrēts MG Londonas studijā klātienē – tiesa, ļoti ierobežotam cilvēku lokam, tostarp britu žurnālu Autocar un Auto Express pārstāvjiem. Pilnīga publiska atklāšana gaidāma jūlijā Gudvudas Ātruma festivālā, savukārt Eiropā elektriskais rodsters būs pieejams pārdošanā 2024. gada vasarā, kad MG svinēs savu simtgadi.

Britu kolēģi atklāja, ka MG Cyberster sākumcena būs no 50 000 līdz 55 000 sterliņu mārciņu robežās, taču nesniedza jaunu tehnisku informāciju, tikai atkārtoja Ķīnas Rūpniecības ministrijas iepriekš sniegto informāciju: bāzes MG Cyberster būs viens elektromotors uz aizmugurējās ass ar 231 kW (314 ZS), savukārt divu dzinēju pilnpiedziņas versijas kopējā jauda būs 400 kW (544 ZS). Plakanā baterija ir iebūvēta grīdā, un tās jauda vēl nav atklāta, tāpat kā tās darbības rādiuss ar vienu uzlādi.

Stilistiski Cyberster gravitē uz pēdējo dzimtā britu rodsteru MG F/TF, kas tika ražots no 1995. līdz 2011. gadam un bija aprīkots tikai ar benzīna dzinējiem, turklāt Cyberster ir daudz lielāks un smagāks par savu vēsturisko priekšteci. Cyberster kopējais garums ir 4535 mm, platums – 1913 mm, augstums – 1329 mm, garenbāze – 2690 mm. Pakaļējā masa atkarībā no modifikācijas ir 1850-1985 kg. Standarta riteņu diski bija 19 vai 20 collas (kā redzams uz fotogrāfijām).

Kabīne bija tikai divvietīga, salokāms jumts bija izgatavots no auduma. Pirmo reizi parādīts liels salona dizains: vadītāja sēdeklis no pasažiera sēdekļa atdalīts ar starpsienu un augstu centrālo tuneli. Panorāmas trīs ekrānu mērinstrumentu panelis labi saplūst ar saīsināto stūres ratu bez augšējās pieredzes, taču kā alternatīva būs pieejams arī standarta apaļais stūres rats.

Lielbritānijas MG dīleri ar nepacietību gaida sērijveida Cyberster, jo klienti jau ir nostājušies rindā un gatavi iegādāties tūkstošiem rodstera eksemplāru, bet, kad drūzma norims, gaidāmajam pieprasījumam tikai Apvienotajā Karalistē vien vajadzētu būt aptuveni 2000 automobiļu gadā. Arī kontinentālās Eiropas pircēji ļoti vēlas iegādāties Cyberster, jo elektromobiļu segmentā tam ir maz sāncenšu, un par galveno konkurentu nākotnē tiek uzskatīts pilnībā elektriskais Porsche 718, kas tirgū parādīsies 2025. gadā.

MG Cyberster parādīsies arī Ķīnā, taču Eiropas tirgus rodsterim ir prioritāte. Jāpiebilst, ka Debesu impērijas zīmols MG pēdējā laikā piedāvā sporta modeļus ar benzīna dzinējiem – piemēram, iespaidīgo liftbeku MG 7.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Horvāti atklājuši pasaulē jaudīgāko elektromobili

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk