Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 38 Sekunde(-s)

Autoizstādē, kas šodien tika atklāta Bangkokā (Taizemes galvaspilsētā), piektās paaudzes Mitsubishi L200 pikaps debitēja kā koncepts ar nosaukumu XRT. Sērijveida versija tiks demonstrēta tuvāko mēnešu laikā, jaunums pārdošanā nonāks līdz šī gada beigām.

Krieviem labi zināmais “ceturtais” Mitsubishi L200 tiek ražots kopš 2014. gada, 2018. gadā tas tika radikāli pārveidots , un šogad to nomainīs piektās paaudzes pikaps, kura maskēti pirmsražošanas prototipi tika redzēti. uz ceļiem pagājušajā vasarā .

Taizeme ir Mitsubishi L200 ražošanas mājvieta, šeit, tāpat kā daudzos citos tirgos, tam ir Triton nosaukums. Pagājušajā gadā Triton kļuva par visvairāk pieprasīto Mitsubishi modeli Taizemē un ieņēma devīto vietu nacionālajā bestselleru sarakstā ar 21 168 pārdotām vienībām, liecina analītiskās aģentūras Focus2Move dati. Salīdzinājumam pieņemsim, ka Taizemes bestselleru saraksta pirmajā vietā ierindojās pikaps Isuzu D-Max – pārdotas 178 407 vienības.

Mitsubishi Triton ir spēcīgākas pozīcijas Austrālijā: šeit tas pagājušajā gadā pārdeva 27 436 vienības. un ieņēma ceturto vietu tirgus līderu sarakstā, pirmajā vietā bija pikaps Toyota Hilux – pārdots 64 391 vienība. (dati no FCAI — Austrālijas Federālās Automobiļu rūpniecības kameras).

“Piektais” Mitsubishi L200/Triton tika izstrādāts, domājot par rāmja platformas ziedošanu citiem Renault-Nissan-Mitsubishi alianses modeļiem – jaunā Nissan Navara un Renault Alaskan faktiski būs L200/ kloni. Triton, uz tās pašas platformas un Nissan gaidāmi jauni Mitsubishi rāmja SUV.

Bangkokā jaunais L200/Triton debitēja kā Mitsubishi XRT konceptauto, lai gan ir skaidrs, ka zem kamuflāžas sasalušas lavas veidā atrodas sērijveida pikaps, bet top versijā no Ralliart sporta divīzijas ar snorkeli. , “zobainas” riepas, jaudīgi sānu svārki, rezerves riteņi aizmugurē un citi aksesuāri.

Oficiālas tehniskās informācijas par jauno pikapu pagaidām nav, taču ir acīmredzams, ka “piektais” L200/Triton ir lielāks par “ceturto”: palielināta riteņu bāze, kopējais garums un salona garums. Aizmugurējā piekare joprojām ir atkarīga un izskatās ļoti stabila. Cerēsim, ka diferenciāļa pilnpiedziņa kā alternatīva nepilna laika shēmai saglabājās, mainoties paaudzēm.

Mēs piebilstam, ka martā Mitsubishi Motors paziņoja par atjauninātu attīstības plānu un nākamajos piecos gados paziņoja par 16 jauniem modeļiem, starp kuriem būs arī pilnībā elektrisks pikaps .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Infernal Dodge Challenger SRT Demon 170: vairāk nekā 1000 ZS un rekorda ātrumu
Next post Hyundai ir pilnībā deklasificējis jaunās paaudzes Solaris sedanu. Cenas zināmas