Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 45 Sekunde(-s)

Atjauninātā Nissan Sylphy sedana izskatu pagājušā gada rudenī atklāja Ķīnas Rūpniecības ministrija, un janvārī Japānas zīmola vietējā nodaļa izplatīja pirmās fotogrāfijas. Tajos oficiālajos attēlos tika noķerts tikai hibrīds e-Power, kuram uz korpusa bija daudz uzlīmju. Jau iznākuši pilni korporatīvie attēli – gan elektrificētās, gan tīrā benzīna versijas. Pirmkārt, jāatgādina, ka sedanu Ķīnā sauc par Nissan Sylphy, citās valstīs tas ir pazīstams kā Sentra, un pašreizējā paaudze tiek ražota kopš 2019. gada.

Vēl agrāk dažas Sylphy versijas Ķīnā atšķīrās pēc konstrukcijas, tā ka pēc pārveidošanas hibrīds vēl vairāk attālinājās no modeļa ar iekšdedzes dzinējiem. Nissan Sylphy e-Power ir savs režģis ar spīdīgām “līnijām” viengabalainu horizontālu svītru vietā. Abas modifikācijas saņēma arī jaunus bamperus, kā arī nomainīja gaismas diodes priekšējos lukturos, un aizmugurējiem lukturiem ir atšķirīgs raksts. Tika paplašināta arī virsbūves krāsu palete, parādījās jauni diski.

Tagad garums visām versijām ir vienāds (4652 mm), tāpat kā riteņu bāze – 2712 mm. Interjerā nomainīts multimediju sistēmas planšetdators, kas joprojām paceļas virs priekšējā paneļa. Tajā pašā laikā lielais skārienekrāns tagad ir abu sedanu aprīkojumā, atšķirībā no iepriekš, kad benzīna versijai bija kompaktāks ekrāns. Sylphy e-Power hibrīdā tika nomainītas arī centrālās ventilācijas atveres – taisnstūrveida pāra vietā tika uzstādītas trīs apaļas, kā parastajam sedanam.

Tehnika, pēc provizoriskiem datiem, palika nemainīga. Standarta versija ir aprīkota ar 1,6 litru (135 ZS) atmosfērisko benzīna dzinēju, kas apvienots ar CVT ātrumkārbu. Nissan Sylphy hibrīda komplektācijā ietilpst 1,2 litru atmosfēriskais 3 cilindru benzīna dzinējs (72 ZS) un 100 kW (136 ZS) elektromotors. Atgādinām, ka Nissan e-Power hibrīdsistēmas īpatnība ir tāda, ka benzīna dzinējs nav savienots ar riteņiem, bet darbojas tikai kā elektrības ģenerators, un elektromotors rotē priekšējos riteņus.

Ķīnai Sylphy uz vietas ražo Dongfeng un Nissan kopuzņēmums, un ir paredzēts, ka modernizētā modeļa pārdošana sāksies pavasarī. Cenas vēl nav paziņotas, tāpēc ņemiet vērā, ka pirmsreformas benzīna versija maksā 99 800 juaņas (26 900 km). Citādi, atkarībā no skaitīšanas metodes, Nissan Sylphy ir visvairāk pārdotais vai otrais visvairāk pārdotais modelis Ķīnas tirgū. Pagājušajā gadā tika pārdoti gandrīz 450 000 vienību, kas ir gandrīz puse no Nissan kopējā pārdošanas apjoma pasaules lielākajā tirgū.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Pilnīgi jaunais elektriskā Volvo mērķis ir Mini un Kona klases
Next post Land Rover iepazīstina ar Rolls-Royce Cullinan konkurentu