No montāžas līnijas Ķīnā izbrauc Toyota bZ3 ar BYD iekšpusi. No 27 400 USD

Ķīnā no ražošanas līnijas ir nobraucis FAW-Toyota bZ3 elektromobilis. To kopīgi izstrādāja Toyota un BYD. Toyota uzsāka bZ3 izstrādi 2020. gadā, un trīs gadus vēlāk tas beidzot nonāca iepriekšpārdošanā par cenu 189 800-219 800 juaņu (27 400-31 800 ASV dolāru). Piegādes sāksies drīzumā – 2023. gada pirmajā ceturksnī.

Informācija par Toyota bZ3 iepriekšpārdošanu
Pirmie 5000 bZ3 pircēju līdz 31. maijam var pasūtīt to tiešsaistē par 2000 juaņu ($290), lai saņemtu 5000 juaņu ($725) subsīdiju, kad automobilis nonāks tirgū. Vecie un lojālie FAW-Toyota klienti var saņemt aizvietošanas subsīdiju 8000 juaņu (1160 ASV dolāru) apmērā vai papildu pirkuma subsīdiju 6000 juaņu (870 ASV dolāru) apmērā. Pirmo reizi klienti saņems arī bezmaksas tehnisko apkopi desmit gadus vai 200 000 km nobraukumu, bezmaksas palīdzību uz ceļa 24 stundas diennaktī un bezmaksas uzlādi.

Kas ir Toyota bZ3?
Attiecībā uz virsbūves izmēriem bZ3 garums, platums un augstums ir attiecīgi 4725/1835/1475 mm, bet riteņu bāze – 2880 mm. Automobiļa aizmugurējā daļa ir drosmīga dizaina, un caurskata lukturi demonstrē īpašas formas lukturu formu kreisajā un labajā pusē.

BZ3 interjeram ir atšķirīga dizaina valoda salīdzinājumā ar citiem Toyota modeļiem. Īpašs dizains ir stūres rata augšējai un apakšējai daļai ar plakanu apakšējo daļu, un arī stūres apgaismojuma un tīrītāja novietojums atšķiras no līdzšinējā. Visa centrālā konsole ir vienkārša, taču tai netrūkst dizaina izjūtas. Jaunā automobiļa 12,3 collu piekaramais centrālais vadības ekrāns atbalsta balss vadību, bezvadu uzlādi, saziņu starp automobiļiem un citas tehnoloģiskās funkcijas. Turklāt tam ir arī svarīga digitālā funkcija.

FAW-Toyota ražo bZ3, bet bZ3 dzinējs, elektriskā vadības sistēma un akumulators ir iegādāti no BYD . Tā ir nozīmīga sadarbība starp pasaulē lielāko degvielas transportlīdzekļu ražotāju un pasaulē lielāko elektrisko transportlīdzekļu ražotāju, kas ir ietekmējusi Ķīnas automobiļu rūpniecību.

FAW-Toyota New Energy rūpnīcas, kas atrodas uz ziemeļiem no Ķīnas un Singapūras ekoloģiskās pilsētas Tjaņdziņas, kopējā plānotā platība ir 1,97 miljoni kvadrātmetru. Tā tika atklāta 2020. gada jūnijā un oficiāli nodota ekspluatācijā 2022. gada oktobrī. Tās gada jauda ir 200 000 vienību.

Jaudas un veiktspējas ziņā bZ3 ir aprīkots ar pastāvīgo magnētu sinhrono motoru ar maksimālo jaudu 180 kW un maksimālo griezes momentu 303 Nm. Automobilis sasniedz maksimālo ātrumu 160 km/h un 100 km/h sasniedz 7,5 sekundēs. Akumulatora ietilpība ir 49,92-65,28 kWh, un CLTC diapazons ir 517-616 km.

Redakcijas komentārs
2016.-2021. gadā Toyota pārdošanas apjomi Ķīnā pieauga sešus gadus pēc kārtas. Tomēr 2022. gadā bija vērojams neliels kritums. Ķīnā galvenokārt popularizētā tīri elektriskā SUV bZ4X pārdošanas apjomi neattaisnoja Toyota cerības, un Toyota samazināja bZ4X pārdošanas cenu par vairāk nekā 4000 ASV dolāru. Tagad daudzi patērētāji Ķīnā domā, ka tā vietā, lai iegādātos Toyota automobili, kura galvenās sastāvdaļas ražo BYD, kāpēc gan nepirkt tieši BYD? Kā uz BYD un Tesla dubulto spiedienu reaģēs pasaules vadošais degvielas automobiļu ražotājs Toyota? Mums būs jāgaida un jāredz.

 

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk