Opel Mokka krosoverim ir versija ar jaunām tehnoloģijām, cena ir zināma

Parklet ar hibrīda piedziņu būs starp variantu ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju un pilnībā elektrisko versiju.

Vācijas zīmols Opel pieder autobūves gigantam Stellantis. Zīmols 2020. gadā laida klajā otrās paaudzes krosoveru Mokka: tā pamatā ir franču modulārā platforma CMP (Common Modular Platform), ko izstrādāja Francijas PSA grupa kopā ar Ķīnas ražotāju Dongfeng. Mokka tiek ražota Stellantis rūpnīcā Poisī (Francija). Saskaņā ar JATO Dynamics statistiku pagājušajā gadā Mokka pārdoti 104 676 eksemplāri, kas ir par 8% vairāk nekā 2022. gadā. Tomēr modelis joprojām ir tālu no sava galvenā konkurenta: 204 610 pircēji izvēlējās Volkswagen T-Roc (pieaugums par 13%).

Attēlā: Opel Mokka

Tagad Opel Mokka ir pieejama versija ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju, kā arī pilnībā elektriskā modifikācija. Tagad ģimene ir papildināta ar vidējo variantu, kas aprīkots ar hibrīda spēka agregātu. Tā pamatā ir 1,2 litru 1,2 litru turbo benzīna dzinējs ar 136 zirgspēkiem (230 Nm griezes moments), kas darbojas tandēmā ar 28 ZS (55 Nm) elektromotoru un elektrificētu sešpakāpju divsajūgu pārnesumkārbu. Starp citu, Opel Frontera krosovers, kas debitēja pagājušā mēneša vidū (aizstāj Crossland), ir aprīkots ar līdzīgu sistēmu.

Attēlā: Opel Mokka Hybrid

Uzņēmums norādīja, ka Opel Mokka Hybrid ir samazinājis degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu par aptuveni 20 procentiem, salīdzinot ar krosoveriem ar iekšdedzes dzinēju. Jaunuma vidējais degvielas patēriņš ir 4,9 litri uz 100 km (rēķinot pēc WLTP cikla). Salīdzinājumam, parkets ar parasto dzinēju un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu – 6,1 litrs uz 100 km.

Tiek ziņots, ka hibrīda variants, braucot ar mazu ātrumu, var darboties tikai ar elektrību. Tomēr “zaļajā” režīmā nobraukums ir visai pieticīgs – aptuveni 1 km; jautājums ir par to, ka bremzēšanas laikā uzlādētajam litija jonu akumulatoram ir maza ietilpība (ražotājs šo skaitli nav norādījis).

Uz fotoattēla: Opel Mokka GS Line interjers

Opel Mokka Hybrid ir trīs braukšanas režīmi – Eco, Normal un Sport. Uzņēmums ir aprēķinājis, ka šī modeļa versija paātrinās no vietas līdz simtam 9,1 sekundē. Hibrīda krosovera maksimālais ātrums ir 207 km/h. No versijas ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju vizuāli gandrīz neatšķiras, ja neskaita uz bagāžas durvīm izvietoto plāksnīti ar nosaukumu. Salonā ir mainījusies virtuālā instrumentu paneļa grafika un informācijas un izklaides sistēmas skārienjūtīgais ekrāns.

Dīleri Eiropā jau ir sākuši savākt priekšpiegādes pasūtījumus jaunajai modeļa modifikācijai. Opel Mokka Hybrid cena ir zināma: vietējā tirgū, Vācijā, šāda krosovera iegāde izmaksās vismaz 31 915 eiro (kas pēc pašreizējā valūtas kursa atbilst aptuveni 3 miljoniem rubļu). Ņemiet vērā, Mokka ar līdzīgu “tikai” iekšdedzes dzinēju šeit maksā 28 565 eiro

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk