Lasīšanas Laiks:2 Minute(-s), 13 Sekunde(-s)

Porsche 18. aprīlī Šanhajas automobiļu izstādē atklās pārveidoto trešās paaudzes Cayenne krosoveru. Paredzams, ka izmaiņas būs būtiskas, tostarp tehnoloģiju ziņā, taču līdz šim ir atklāts tikai interjers – gandrīz viss šeit ir jauns.

Pašreizējā trešās paaudzes Porsche Cayenne tiek ražots kopš 2017. gada, un ceturtās “ogļūdeņraža” paaudzes nebūs: tiek apgalvots, ka gaidāmais restilings būs lielākais modeļa vēsturē, tas ļaus “trešajai” Cayenne palikt uz montāžas līnijas vēl dažus gadus, gaidot pilnībā elektrisko pēcteci, kas iznāks šīs desmitgades otrajā pusē. Šobrīd Cayenne ir vispieprasītākais Porsche modelis – 2022. gadā visā pasaulē tiks pārdoti 95 604 eksemplāri, kas ir par 15% vairāk nekā 2021. gadā. Pagājušajā gadā Porsche klientiem kopumā piegādāja 309 884 automobiļus, kas nozīmē, ka Cayenne veidoja nepilnu trešdaļu no visiem pārdošanas apjomiem.

Atjauninātā Porsche Cayenne pirmizrādi piedzīvos Ķīnā – iespējams, tāpēc, ka Ķīna šobrīd ir lielākais Porsche tirgus: pērn vācu uzņēmums šeit pārdeva 95 671 transportlīdzekli (Ziemeļamerikā – 79 166, Eiropā – 87 141). Saskaņā ar sākotnējo informāciju Cayenne iegūs krasi pārskatītu šasiju un modernizētu spēka agregātu, daudz izmaiņu būs arī eksterjerā, bet interjeru var apskatīt jau tagad.

Trešās paaudzes Porsche Cayenne interjers pirms restilinga (augšā) un pēc restilinga (zemāk).
Tātad, kā redzams fotogrāfijās, Cayenne ieguva pilnīgi jaunu priekšējo paneli ar horizontālu dominanti. Gaisa ventilācijas atveres ir zaudējušas savas žalūzijas, un instrumentu panelis ir zaudējis savu vizieri. Tagad instrumentu panelis ir pilnībā vitruāls, 12,6 collu un panorāmas (izliekts ap autovadītāju), ar vairākiem displeju variantiem, tostarp klasisko ar piecām apaļām ciparnīcām – tikai tagad tās visas ir zīmētas (iepriekš tahometrs bija analogs). Ir saglabāts pēc izvēles pieejamais projekcijas ekrāns uz priekšējā stikla.

Jaunā centrālā multimediju ekrāna diagonāle ir 12,3 collas, un priekšējam pasažierim pēc izvēles ir pieejams savs 10,9 collu multimediju ekrāns – to var izmantot navigācijas vai izklaides vajadzībām: piemēram, braukšanas laikā var skatīties filmas, autovadītājam netraucējot, jo pasažiera ekrāns ir pārklāts ar īpašu polarizācijas plēvi, attēls no vadītāja vietas nav redzams.

No konsoles zem centrālā ekrāna ir pazudis automātiskais selektors, un tā vietā ir atvēsināta paplate ar bezvadu viedtālruņa uzlādi (uzlādes jauda – 15 vati). Klimata kontrole ir pārveidota un tagad ir monolīta, par laimi, ir saglabāti vairāki fiziskie taustiņi. Jaunais automātiskās pārnesumkārbas selektors ir veidots kā sīka zibspuldzīša, kas izvirzās no priekšējā paneļa labajā paneļa pusē – šādu lēmumu jau esam redzējuši Porsche Taycan. Jāatgādina, ka pašreizējai Cayenne paaudzei tā nav un nav gaidāma.

Stūres ratu ar iebūvētu braukšanas režīmu selektoru atjauninātais Cayenne ir aizņēmies no aktuālā 911 modeļa. Priekšējā paneļa panelī tagad ir četras USB-C uzlādes pieslēgvietas. Durvju kārbas ir pārveidotas, un ir pārskatīta apdares materiālu palete.

Papildus pilnībā elektriskajam Cayenne Porsche šīs desmitgades otrajā pusē pasaules tirgū laidīs klajā jaunu flagmani – elektrisko SUV, kas būs manāmi lielāks par Cayenne.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Pārveidotajam Hyundai Sonata modelim ir divi jauni, jaudīgāki dzinēji
Next post Nokia C12 Plus – Android 12 Go, HD+ displejs un 28 nm UNISOC procesors par 90 $