Pārveidots Peugeot 208: “lauvas nagi”, bagātāks interjers un tehniskie atjauninājumi

Atsvaidzinātais franču zīmola hečbeks klāstā iekļāvis jaunus hibrīdus, un pilnībā elektriskās versijas “pildījums” palicis nemainīgs.

Pašreizējais piecdurvju Peugeot 208 un tā “zaļā” versija ar savu nosaukumu e-208 tika prezentēta 2019. gadā. Kopš tā laika “elektriskais vilciens” jau ir spējis izturēt tehnisko modernizāciju. 208. kļuva par pieprasītāko automašīnu Eiropā 2022. gadā, atņemot Volkswagen Golf šo statusu. Šogad modelis cenšas saglabāt savu līdera vietu: pirmajos piecos mēnešos vecās pasaules dīleri pārdeva 86 530 eksemplārus, kas ir par 1,5% vairāk nekā 2022. gada janvārī-maijā.

Fotoattēlā: atjaunināts Peugeot 208

Franču zīmols šodien iepazīstināja ar atjauninātajiem Peugeot 208 un e-208 hečbekiem. Izskats tika atjaunināts tādā pašā stilā kā saistītajam Peugeot 2008 krosoveram (atsvaidzinātais SUV debitēja šā gada maijā). Tātad dienas gaitas lukturu atsevišķie “ilkņi” tika aizstāti ar trīskāršām plānām svītrām, kas vizuāli atgādina lauvas nagu pēdas.

Fotoattēlā: atjaunināts Peugeot e-208

Bāzes piecdurvīm ir halogēna optika, savukārt GT augšējai versijai ir LED priekšējie lukturi ar trim atsevišķiem elementiem pēc kārtas. Atjauninātais Peugeot 208 saņēma lielāku resti, kas tagad ir integrēta ar gaisa ieplūdes atveri priekšējā bufera apakšā (elektriskās versijas spraudnis izskatās līdzīgi).

Profilu rotāja oriģinālā dizaina 16 un 17 collu diski; arī jauno lietu sarakstā – jaunas krāsas ķermeņa krāsai. Hečbeka aizmugurējais buferis palika nemainīgs, laternu forma arī nemainījās, bet to raksts no vertikālām plānām svītrām tika pārvērsts horizontālās. Pat atsvaidzinātajam Peugeot 208 ir jauni zīmola logotipi.

Modeļa izmēri palika nemainīgi: garums ir 4055 mm, platums (bez spoguļiem) – 1745 mm, augstums – 1430 mm; attālums starp asīm ir 2540 mm. Bagāžnieka tilpums – tie paši 309 litri kā pirmsreformas versijā. Peugeot 208 saņēma informācijas un izklaides sistēmu ar ētera atjaunināšanas funkciju, atšķirīgu grafiku un uzlabotu balss asistentu. Tagad pat pamata versija ir aprīkota nevis ar septiņu collu, bet ar desmit collu skārienekrānu.

Pat sākotnējai “divsimt astotā” konfigurācijai ir analogais instrumentu panelis, savukārt dārgākajām versijām ir 10 collu virtuālā kārtība. Arī salona izmaiņu sarakstā tika iekļauti jauni materiāli un apdares iespējas, kā arī pielāgota manuālās pārnesumkārbas svira. Opciju sarakstā ir priekšējā kamera.

Peugeot 208 startera versijas ir aprīkotas ar tiem pašiem 1,2 litru PureTech trīscilindru dzinējiem, mēs runājam par 75 zirgspēku aspirācijas dzinēju, kas ir savienots pārī ar piecu ātrumu mehāniku, kā arī 100 zirgspēku turbo dzinēju, kas nāk ar sešpakāpju manuālo kārbu. No līnijas pazuda turbodīzelis un 130 zirgspēku versija.

Atjauninātajam hečbekam ir pāris hibrīda modifikācijas, to kopējā jauda ir 100 un 136 ZS. Abu versiju pamatā ir 1,2 litru turbo trīs, kas darbojas tandēmā ar sešpakāpju divsajūgu robotu, kurā ir integrēts elektromotors. Sistēmā ietilpst arī akumulators ar “pieticīgu” 0,9 kWh ietilpību.

Atjauninātajam Peugeot e-208 ir divas versijas ar modeļa faniem jau pazīstamu “pildījumu”: bāzes “vilciens” ir aprīkots ar 136 zirgspēku elektromotoru un 50 kWh vilces akumulatoru (maksimālā jaudas rezerve vienam uzlāde sasniedz 360 km); un dārgākajam variantam ir 156 zirgspēku elektromotors ar akumulatoru ar jaudu 51 kWh (diapazons bez uzlādes – 400 km). Atgādinām, ka otrā versija tika prezentēta pagājušā gada septembrī.

Atsvaidzināto hečbeku pārdošana vecās pasaules tirgū sāksies pirms šī gada beigām. Atjaunināto Peugeot 208 un e-208 cenas tiks paziņotas vēlāk.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk