Ar Eiropas līdzfinansējumu 14. aprīlī tika uzsākta tramvaja infrastruktūras rekonstrukcija no Jūrmalas gatves līdz Iļģuciema galapunktam, lai maršrutu pielāgotu zemās grīdas tramvaju ekspluatācijai.
Plānots, ka tramvaja līnijā no Jūrmalas gatves līdz Iļģuciemam visas pieturvietas būs paaugstinātas, lai pasažieri varētu iekāpt tramvajā no perona vai paaugstinātā brauktuves līmeņa, neceļot kājas uz zemās grīdas vagona pamatnes.
Taču pašreizējo sešu pieturvietu vietā būs tikai četras.
Kā paskaidroja projektētāji, tas saistīts ar to, ka pieturas nevar ierīkot ceļa iekšējos pagriezienos, un paaugstinātā ceļa līmenī nav pieļaujams ierīkot pretī izbrauktuvēm no palātām. Tāpēc bija jāmeklē risinājumi, kā izvietot jaunās pieturas.
Ne visi bija apmierināti ar jauno izvietojumu. Piemēram, Dagmāras ielas piecstāvu mājas iedzīvotāji ir ļoti neapmierināti, ka tramvaja pietura tagad atradīsies gar viņu mājas fasādi. Viņi uzskata, ka no rīta līdz vakaram pie pieturvietas skaļi runās pasažieri un vakaros tur pulcēsies trokšņainas kompānijas.
“Rīgas Satiksme” pārstāvji nepiekrīt iedzīvotāju bažām, jo pieturvietu soliņi, par kuriem jau iepriekš ir bijušas plašas sūdzības, nav ērti ilgstošai sēdēšanai. Skrējēji, pēc idejas, tur nedrīkstētu ilgstoši uzturēties.
Kas notiks patiesībā, būs redzams tikai tad, kad līnija tiks nodota ekspluatācijā.