Peugeot 2008 krosovera atjauninājums: zīmola “ilkņi” aizstāti ar trim svītrām

Benzīna un dīzeļdegvielas versijas ir palikušas neskartas, savukārt e-2008 variantam ir cits elektromotors un lielākas ietilpības akumulators.

Francijas uzņēmums kopš 2019. gada ražo pašreizējo Peugeot 2008 otrās paaudzes krosoveru, kā arī tā pilnībā elektrisko versiju. Tagad ir pienācis laiks plānotajam šī modeļa atjauninājumam: kā izrādījās, restilings skāris galvenokārt parketa izskatu, pavirši skāris tā interjeru un tikai daļēji skāris “pildījumu”.

Attēlā: atjauninātais krosovers Peugeot e-2008.
Atjaunināšanas ietvaros modelis ir ieguvis pamatīgi pārskatītu “priekšpusi”: tādējādi uzmanību uzreiz piesaista citi priekšējie lukturi. Zīmola vienoto “kņadu” vietā dienas gaitas lukturi ieņēmuši “komplektus” no trim plānām joslām, un uzņēmums norādīja, ka šis “raksts” – atsauce uz shematiski attēlotajiem lauvas nagu nospiedumiem. Vienkāršākām versijām ir halogēna lukturi, savukārt augstākajai versijai ir jauni LED galveno lukturu bloki ar trim kvēlojošiem elementiem.

Peugeot 2008 ir ieguvis citu radiatora režģi (e-2008 versijas gadījumā – stublāju). Tā ir paplašināta līdz pat priekšējiem lukturiem, tāpēc tagad tie vizuāli saplūst, turklāt “režģis” ir nedaudz pārveidots triepienu rakstā. Protams, šim krosoverim ir jauna stila logotipi. Profils ir atsvaidzināts ar jauniem oriģināla dizaina riteņu diskiem, kuru diametrs svārstās no 16 līdz 18 collām.

Aizmugurējais bamperis, ieskaitot masīvo apakšējo daļu, ir nemainīgs, savukārt priekšējiem lukturiem ir nedaudz citāda forma un raksts. Tie joprojām ir horizontāli iegareni, atrodas uz bagāžas durvīm un ir savienoti viens ar otru ar plašu līstīti, taču uz tās ir citādāk, lielākiem burtiem uzrakstīts zīmola nosaukums. Turklāt trīs viengabalainu elementu raksts katrā lukturī ir pārveidots par sešiem atsevišķiem horizontāliem triepieniem. Neskatoties uz izmaiņām izskatā, automobiļa izmēri ir palikuši nemainīgi – 4300 x 1987 x 1550 mm.

Peugeot 2008 salonā restilinga gaitā izmaiņu ir daudz mazāk. Jo īpaši informācijas un izklaides sistēmai ir jauna grafika, atjaunināts balss asistents, kā arī ir iespēja veikt attālinātu atjaunināšanu “pa gaisu”. Arī tagad krosovera bāzes versijām ir 10 collu skārienekrāns (pirmsreformas “divtūkstoš astotajai” versijai ir 7 collas). Starta versija joprojām ir aprīkota ar analogajām ierīcēm, bet dārgāka komplektācija saņēmusi 10 collu digitālo i-Cockpit ar jaunu ierīču displeju.

Turklāt atsvaidzinātais Peugeot 2008 saņēma jaunu manuālās pārnesumkārbas sviru un jaunus interjera apdares materiālus. Kamerām tagad ir lielāks pagarinājums, salonā ir vairāk USB pieslēgvietu, un iebūvētās ierīces bezvadu uzlādei gadžetu uzlādei jauda ir palielināta līdz 15 vati (vecajā versijā bija 5 vati).

Tāpat kā iepriekš, atjauninātā Peugeot 2008 klāstā ir benzīna “turbo” PureTech ar 1,2 litru darba tilpumu un diviem spēka variantiem – vai nu 101, vai 131 ZS. Abas versijas saņem sešpakāpju “mehāniku”, bet jaudīgākajam variantam tiek piedāvāta arī astoņu pakāpju automātiskā transmisija. Vēl klāstā ir 1,5 litru turbodīzeļdzinējs BlueHDi ar 131 ZS, tam ir tikai automātiskā pārnesumkārba. Vēlāk ģimeni papildinās hibrīddzinējs, kura centrā ir 1,2 litru turbodzinējs ar 136 zirgspēkiem, kas strādā tandēmā ar 48 voltu “elektromotoru” ar sešu pārnesumu pārslēdzamo “robotu”.

Šī tehnika ir atjaunināta tikai “zaļajā” krosoverā Peugeot e-2008. Atjaunināšanas gaitā tas tika aprīkots ar Emotors izstrādes (JV Stellantis un Nidec) elektromotoru, kura atdeve ir 156 ZS un maksimālais griezes moments – 260 Nm (salīdzinājumam, restilētajai versijai ir 136 ZS un tie paši 260 Nm). “Electric Cross” ieguva vilces akumulatoru ar 54 kWh ietilpību (iepriekš – 50 kWh). Tagad e-2008 nobraukums ar vienu uzlādi ir palielinājies par 61 km līdz 406 km (aprēķins veikts saskaņā ar WLTP ciklu).

Visas atjauninātā krosovera Peugeot 2008 versijas, tostarp pilnībā elektriskā versija e-2008, Eiropas tirgū būs pieejamas šovasar. Ražošana tiks uzsākta automobiļu giganta Stellantisas rūpnīcā Spānijā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk