Porsche 911 GT3 R rennsport: trases (bet ne sacīkšu) sporta automašīna ar unikālu virsbūvi

Porsche atsevišķiem klientiem izrullējis vēl vienu dārgu rotaļlietu – ierobežota izlaiduma trases sporta auto 911 GT3 R Rennsport, tas ir balstīts uz 992. paaudzes sacīkšu Porsche 911 GT3 R, taču tam ir elegantāks dizains un jaudīgāks dzinējs. Cena – vairāk nekā miljons dolāru!

Pagājušajā gadā debitējušais 992. paaudzes Porsche 911 GT3 R ir paredzēts sacīkstēm, tas atbilst visām stingrajām FIA prasībām un tam ir diezgan zvērīgs, tīri funkcionāls aerodinamisks virsbūves komplekts. Tikmēr daudzi Porsche klienti vēlas iegūt sacīkšu auto bez atsauces uz kādām sacensībām, bet vienkārši kā auto trases dienām, un Porsche regulāri ražo šādus modeļus, jaunākais piemērs ir Porsche 911 GT3 R Rennsport, tā pirmizrāde notika plkst. leģendārā amerikāņu Laguna Seca trase Kalifornijā, tā tiek uzskatīta par vienu no grūtākajām pasaulē.Iepriekšējais

6/6 _

1/6 _

2/6 _

3/6 _

4/6 _

5/6 _

6/6 _

1/6 _

2/6 _

3/6 _

4/6 _

5/6 _

6/6 _Nākamais

Porsche 911 GT3 R Rennsport atbilst FIA drošības prasībām, taču atšķiras no noteikumiem virsbūves un tehnoloģiju ziņā. 4,2 litru atmosfēriskā 6 cilindru bokserdzinēja jauda palielināta no 565 līdz 620 ZS, uzstādīti jauni, izturīgāki virzuļi un sadales vārpstas, kā arī pārrakstīta vadības programma. 6 pakāpju sekvenciālā pārnesumkārba, kas visu jaudu nosūta uz aizmugurējiem riteņiem, ir mainījusi pārnesumu skaitļus, kā rezultātā maksimālais ātrums ir palielināts par 20 km/h. Tajās trasēs, kur tas ir atļauts, var braukt bez trokšņa slāpētāja un izbaudīt sacīkšu dzinēja lielo apgriezienu krescendo, kas spēj griezties līdz pat 9000 apgr./min.
Iepriekšējais

3/3 _

1/3 _

2/3 _

3/3 _

1/3 _

2/3 _

3/3 _Nākamais

Šasija ir praktiski tāda pati kā modeļa sacīkšu versijai, ar regulējamiem KW amortizatoriem un jaudīgām AP Racing bremzēm, pēdējo svars ir samazināts par aptuveni vienu kilogramu, jo kronšteinos izmantotas titāna sastāvdaļas. Michelin riepas ir izstrādātas speciāli Porsche 911 GT3 R Rennsport un ir uzstādītas uz ažūra 18 collu kaltiem BBS diskiem.

Porsche 911 GT3 R Rennsport ārējā aste ir gandrīz pilnīgi jauna; tikai motora pārsegs un jumts ir aizgūti no sacīkšu 911 GT3 R. Virsbūve nedaudz paplašināta, elegantāks kļuvis priekšējais bamperis ar sānu kanārēm, aizmugurē uzstādīts jauns milzīgs spārns klasiskā Porsche racing garā, pilnībā izmainīts aizmugurējā bufera dizains – iebūvēts difuzors. organiskāk nekā sacīkšu sporta automašīnā, taču nezaudējot efektivitāti.
Iepriekšējais

2/2 _

1/2 _

2/2 _

1/2 _

2/2 _Nākamais

Ārējos spoguļus aizstāj trīs kameras, no kurām attēli tiek ievadīti monitoros, kas uzstādīti tipiskā sacīkšu kabīnē, gandrīz tādi paši kā sacīkšu 911 GT3 R. Nav ne pasažiera sēdekļa, ne gaisa kondicionēšanas, bet pilota sēdeklim ir nodrošināta ventilācija. Kopumā Porsche 911 GT3 R Rennsport trase izrādījās pat vieglāka par sacīkšu Porsche 911 GT3 R, pašmasa ir attiecīgi 1240 un 1250 kg.Iepriekšējais

2/2 _

1/2 _

2/2 _

1/2 _

2/2 _Nākamais

Porsche 911 GT3 R Rennsport tiks ražots ierobežotā 77 vienību tirāžā, un krāsas ne vienmēr atbilst fotogrāfijās redzamajām, jo ir pieejamas septiņas pamatkrāsas un trīs ekskluzīvas daudzkrāsu krāsas, no kurām izvēlēties. Trases sporta automašīnas minimālā cena ir 1 046 000 USD.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk