Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 31 Sekunde(-s)

Sporta zīmols ir izveidojis savu VW ID versiju. Buzz iedvesmojoties no T1 un T2 Renndienst

Renndienst mikroautobusu fani, kas agrāk atbalstīja Porsche sacīkšu komandas, visticamāk, būs ļoti apmierināti, ka vācu sporta automobiļu ražotājs ir nolēmis atdzīvināt leģendāro modeli. Atzīmējot zīmola 75. gadadienu, Nīderlandes Porsche pārstāvniecība ir izgatavojusi astoņus jaunā Renndienst eksemplārus, kuru pamatā ir elektriskais VW ID. Gul.

Autobusi būs apskatāmi Porsche dīleru pārstāvniecībās Nīderlandē. Tie būs nokrāsoti raksturīgajā bordo krāsā ar kontrastējošu baltu Porsche un Renndienst grafiku uz durvīm un aizmugurējiem sānu logiem – tāpat kā to priekšgājēji T1 un T2. Šī krāsa noteikti atbilst vanna retro-futūristiskajam stilam.

Visu astoņu automobiļu pamatā ir VW ID modifikācija. Buzz 1st Max, kas nozīmē, ka tās ir pasažieru versijas. Jaudu nodrošina aizmugurē uzstādīts 201 ZS elektromotors. kas ir apvienots ar 77 kWh akumulatoru komplektu. Autobusi netiks pārdoti, bet tos izmantos dīleru pārvadājumiem un zīmola reklāmas pasākumiem.

Pirmais Porsche Renndienst tika izmantots 1954. gada Mille Miglia rallijā kā atbalsta transportlīdzeklis. Tā pamatā ir T1 modelis, un tajā ir pietiekami daudz vietas sacīkšu komandas instrumentiem un rezerves daļām.

No 1950. līdz 1970. gadiem tika izmantoti daudzi VW Transporter modeļi (T1 un T2), kas nobrauca simtiem tūkstošu kilometru no vienas trases uz otru, lai atbalstītu tādus leģendārus sacīkšu automobiļus kā Porsche 904, 908, 910 un 917.

Izturīgie, ar gaisu dzesējamie furgoni kalpoja ne tikai kā mobilās darbnīcas, bet arī kā pagaidu viesnīcas inženieriem un citiem komandas locekļiem. Mūsdienās daži no saglabājušajiem Renndienst ir apskatāmi muzejos vai droši glabājas Porsche kolekcionāru garāžās.

VW ID.Buzz Renndienst nav tik sportisks kā Porsche pašas Porsche konceptauto Vision Renndienst, kas tika radīts 2018. gadā un prezentēts 2020. gadā. Tomēr tas joprojām ir tikai prototips, un Volkswagen laidīs klajā ID.Buzz GTX, kas aprīkots ar diviem ar elektromotoriem un paredzēts tiem, kas meklē augstu veiktspēju, bet nevēlas taupīt uz vietas.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post vivo S16 ir jauna versija ar aizmugurējo paneli, kas var mainīt krāsu
Next post No montāžas līnijas Ķīnā izbrauc Toyota bZ3 ar BYD iekšpusi. No 27 400 USD