Porsche Mission X: zīmola jaunā pilnībā elektriskā superauto priekštecis

Mission X koncepts nosaka diezgan stingru tehnisko etalonu Porsche inženieriem, lai līdz šīs desmitgades beigām pasaulē piedāvātu labākos no labākajiem elektriskajiem superauto.

Bagātajā Porsche vēsturē patiesībā bija tikai trīs pilnvērtīgi superauto – 959, Carrera GT un 918 Spyder, pēdējā izlaišana beidzās 2015. gadā, mantinieka vēl nav, lai gan domas par viņu nav. pamet draudzīgo Porsche komandu. Arhīvu koncepciju portfelī , ko Porsche publiskoja 2020. gadā, bija vairāki potenciālie sporta automobiļu vadošie kandidāti, un tie visi bija piesātināti ar Lemānas tēmu, taču neviens no tiem nekad netika nodots ražošanā. Pagājušajā gadā Porsche materializēja Porsche Vision Gran Turismo virtuālo konceptu., kas radīta datorspēlei Gran Turismo 7, – tajā pašā laikā kļuva skaidrs, ka būs jauns sērijveida superauto: tas ir Porsche plānā, tikai tas nav pirmajā vietā, bet, tā teikt, ir apledojums uz klāsta pilnīgas elektrifikācijas, kas neietekmēs, izņemot ikonisko 911.

Porsche joprojām nav paziņojis sava jaunā vadošā superauto izlaišanas datumu, taču šīs nedēļas Mission X koncepts mūs pietuvina tieši tik tuvu, cik Porsche Mission E bija elektrisko Taycan saimes prologs. Savukārt 2021. gada Porsche Mission R Concept vēsta par jaunu, pilnībā elektrisku Porsche 718, kas tirgū nonāks 2025. gadā. Vārdu sakot, ja ir “misija”, tad tā ir jāpilda.

Misija X ir ieplānota, lai sakristu ar Porsche pirmās sērijveida automašīnas 75. gadadienu, kas bija Porsche 356, kas tika ražots no 1948. līdz 1965. gadam (starp citu, tā iedvesmoja uzņēmumu gada sākumā ieviest Porsche Vision 357 konceptu) . . Misijas X estētika, tāpat kā tā iepriekšminētie konceptuālie priekšteči, griežas ap Lemānas tēmu, jo īpaši tāpēc, ka jubilejas maratons notiks nākamajā nedēļas nogalē. Tas nozīmē, ka virsbūves forma un aerodinamika galvenokārt ir atkarīga no funkcijas, nevis estētikas – Porsche Mission X ir uzsvērti neagresīvs, kas it kā pretojas Lamborghini zīmolam, kas, tāpat kā Porsche, ir daļa Volkswagen impērijas un spēlē vienā līgā ar Porsche, taču tajā pašā laikā tam ir pavisam cits dizaina kods, kurā koncentrējas itāļu aizraušanās.

Gabarītu (garums aptuveni 4,5 m) un garenbāzes (2,73 m) ziņā Porsche Mission X ir tuvs Carrera GT un 918 Spyder modeļiem, un, būdams pilnībā elektrisks superauto, tam ir stipri nobīdīta kabīne, jo ja aiz tā ir vairāku litru benzīna motors. Iekšdedzes dzinēja vietā aiz kabīnes atrodas akumulators, proti, pēc izkārtojuma Mission X ir tuvu topošajam Porsche 718, bet, ja 718. ir paredzēts salīdzinoši plašam patērētāju lokam, tad sērijveida. Mission X analogs būs ļoti dārgs un mazas tirāžas, tā uzdevums ir būt tehniskā progresa priekšgalā un piedāvāt klientam nepārspējamu tehnisko izpildījumu.

Porsche skaidri norāda, ka jaunajam superauto ir jābūt ātrākajam sērijveida automobilim Nirburgringas Nordšleife trasē (tagad šis tituls pieder Mercedes-AMG One hibrīda superautomobilim ), tā kanoniskā jaudas un svara attiecība ir 1 ZS/1 kg, jāģenerē. lielāka aerodinamiskā piespiedējspēka slodze nekā pašreizējam Porsche 911 GT3 RS un, pateicoties 900 voltu arhitektūrai, akumulatora uzlāde prasa mazāk laika nekā Porsche Taycan Turbo S.

Oglekļa šķiedra tiek plaši izmantota Mission X dizainā, taču Porsche necenšas ar to lepoties, kā to dara Lamborghini un citi konkurenti: aerodinamiskais apspalvojums ir gluds, vienmērīgs, tuvākais analogs šajā ziņā ir Gordona Mareja superauto . Saliekamās durvis atgādina leģendāro Porsche 917 sacīkšu auto, bet vertikālie priekšējie lukturi atgādina Porsche 906 un 908. Elegantie riteņi (20″ priekšējie, 21″ aizmugurējie) ir paredzēti maksimālai aerodinamiskajai efektivitātei un gaisa plūsmai bremžu dzesēšanai. Korpusā ir iebūvētas vairākas videokameras, kas ir gatavas jebkurā brīdī uzsākt sacensību ierakstīšanu.

Pilotu kabīne veidota minimālistiski, bet ne askētiski: ir liels vertikāls multimediju ekrāns, un vienīgajam pasažierim ir noņemams telemetrijas modulis, caur kuru var sekot līdzi apļa laikam, ekipāžas veselībai un automašīnas tehniskajam stāvoklim. Pilota sēdekli no navigatora sēdekļa atdala ne tikai augsts centrālais tunelis, bet arī kontrastējoša krāsu shēma – šādu risinājumu, starp citu, Bugatti izmanto jau sen.

Cik līdzīgs jaunais sērijveida Porsche superauto būs Mission X, vēl var spriest, jo to vajadzētu sagaidīt tuvāk desmitgades beigām – līdz tam laikam elektromobiļu tehnoloģija spēs soli uz priekšu un ieviesīs manāmas korekcijas. vadošā modeļa dizains.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk