Ir palicis mazāk nekā mēnesis līdz asa sižeta spēles Avatar: Frontiers of Pandora iznākšanai un Massive Entertainment studijas (Ubisoft nodaļa) izstrādātāji arvien biežāk dalās ar svarīgu informāciju par spēli.
Portāla IGN žurnālisti sarunājās ar spēļu dizaineriem par to, kas viņus vadīja, izvēloties kameras leņķi.
Kas ir zināms
Izstrādātājs spēlē izmanto divus kameras leņķus: pirmās personas un trešās personas.
Massive Entertainment spēļu dizaineri paskaidroja, ka Avatar: Frontiers of Pandora galvenā spēle notiek pirmajā personā. Spēlētājs pārvietojas ap Pandoru kājām, pēta planētas floru un faunu, tiekas ar savas tautas pārstāvjiem un zemes iebrucējiem, dažreiz iesaistās cīņā ar ienaidniekiem – un spēlētājs redz visas šīs darbības ar varoņa acīm. Tādējādi Massive Entertainment vairo notiekošā atmosfēru un reālismu.
Lūk, kā spēles radošais direktors Magnuss Jansens komentē šo niansi:
Šajā jautājumā mēs pilnībā vienojāmies ar Lightstorm (Džeimsa Kamerona studija). Būt pēc iespējas tuvāk Pandorai, pēc iespējas dziļāk iegrimt šajā pasaulē, kas tiek panākts, izmantojot pirmās personas kameru… Man izvēle bija acīmredzama.
Spēles direktore Dite Dīnfelde piebilst:
Mēs vēlamies, lai jūs pietuvotos dabai, kas savā ziņā ir spēles galvenais varonis, un labākais veids, kā to panākt, ir pirmās personas režīms.
Turklāt pirmās personas skats ļauj sajust, ka spēlētājs atrodas trīs metru na’vi tautas pārstāvja lomā:
Tu tuvojies kājniekam (un viņš ir diezgan īss), sit viņam ar dūri vai spārdi, un viņš aizlido. Tā ir jautra izrāde un lieliska spēka izrāde, taču mēs cenšamies izteikt mērogu citos veidos. Gandrīz visas cilvēku ēkas ir paredzētas cilvēka augumam. Tik bieži, kad jums jāieiet vadības telpā, jūs pieliecaties, izspiežat cauri mazajai atverei un patiešām jūtat savu izmēru.
Spēlētāji var redzēt savu raksturu un Pandoru no sāniem, lidojot uz pieradinātā Ikrana un jājot ar dzīvniekiem. Šajos brīžos parādās plašāks pārskats, kas ļauj detalizēti izpētīt plašo teritoriju un izbaudīt Pandoras skaistumu.
Massive Entertainment varētu dot spēlētājiem iespēju pašiem izvēlēties kameras leņķus, taču, lai to izdarītu, viņiem būtu jāizveido divreiz vairāk animāciju un rūpīgi tās jāizstrādā, kas prasītu daudz vairāk laika un finansējuma.
Kad gaidīt
Avatar: Frontiers of Pandora tiks izlaists 7. decembrī uz PC, PlayStation 5 un Xbox Series.
Avots: IGN