PVD šogad saņēmis 906 sūdzības pārtikas jomā

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) šogad astoņos mēnešos saņēmis 906 sūdzības pārtikas jomā, pastāstīja PVD Pārtikas izplatīšanas uzraudzības daļas vadītāja Vineta Grīnberga.

Viņa informēja, ka tostarp 591 sūdzība saņemta par pārtikas tirdzniecību, bet 315 – par sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem.

Grīnberga norādīja, ka no visām sūdzībām 297 bija tādas, kurās sūdzības pieteicējs sūdzējies par pārtikas kvalitāti. Veicot pārbaudes, 66 gadījumos sūdzības izrādījušās pamatotas.

PVD pārstāve skaidroja, ka visvairāk sūdzību ir par veikalos iegādātajiem pārtikas produktiem. Tāpat sūdzības iesniegtas par sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem, tostarp par ēdināšanas uzņēmumiem skolās un bērnudārzos.

Grīnberga stāstīja, ka galvenokārt sūdzības tirdzniecības uzņēmumos ir par augļu un dārzeņu kvalitāti, svaigu gaļu un gaļas izstrādājumiem, kā arī gaļas produktiem un kulinārijas izstrādājumiem. Cita starpā saņemtas sūdzības, ka produkti ir saskābuši, bojāti, ar pelējumu, nepatīkamu smaku un tamlīdzīgi.

“Savukārt sūdzības ēdināšanas uzņēmumos ir par to, ka ēdiens nav pietiekami termiski apstrādāts, tas ir saskābis, tam ir neraksturīga garša, smarža vai konsistence, piemēram, “bez sāls”, “makaroni glumi”, “kartupeļi neēdami”, “rīsi, makaroni pārvārīti vai piedeguši” un citi,” stāstīja Grīnberga.

PVD ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic pārtikas aprites un veterinārmedicīnas nozares valsts uzraudzību un kontroli.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Sešgadnieku uzņemšana 1. klasē atzīta par atbilstošu Satversmei

Valsts amatpersonas piemin Zolitūdes traģēdijas upurus

Aprit 11 gadi kopš Zolitūdes traģēdijas. Tiesā joprojām tiek skatīta krimināllieta

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk