Rekordjauda ar nelielu asiņu daudzumu: tiek prezentēts hibrīds Brabus 930

Vācu tūninga studija Brabus prezentējusi savā vēsturē jaudīgāko modeli, kas izgatavots uz Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance hibrīda liftbeka bāzes. Brabus 930, kā jūs varētu nojaust pēc indeksa, ražo maksimāli 930 ZS, tas paātrinās līdz 100 km / h 2,8 sekundēs. Cena ir no 384 436 eiro.

Iepriekš Brabus modeļu “ekstrēmais” indekss bija 900, un, lai pie tā tiktu un to saglabātu, Botropa inženieriem bija jāpieliek visas savas prasmes un pieredze. 2020. gadā Brabus sāka pārnest labākos modeļus no V12 dzinēja uz kompaktāku V8, pēc tam debitēja Brabus Rocket 900 , kas izgatavots uz Mercedes-AMG GT 63 S liftbeka bāzes: uz tā oriģinālais 4,0 litru M177 dzinējs tika izurbts līdz 4,5 litriem un saņēma lielu skaitu jaunu komponentu. Rezultāts ir izcils: 900 ZS. un 1250 Nm. Tagad ir pienācis laiks ņemt jaunu stieni, un tas, kā izrādījās, nebija īpaši grūti.

Brabus 930 pamatā bija Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance plug-in hibrīda liftbeks, kas debitēja 2021. gadā , un tā spēkstacija, kuras pamatā ir tas pats M177, saražo līdz 843 ZS noliktavā. un 1470 Nm, un Brabus rezultāts ir 930 ZS. un 1550 Nm. Jaunās uzlabojumu paketes nosaukums ir PowerKit PowerXtra B40E-930.

Tūninga studijas speciālisti nepieskārās hibrīda spēkstacijas elektriskajai daļai, bet tikai nedaudz pabaroja labi zināmo M177 – ar to pietika jaunam rekordam. Akciju hibrīdam M177 maksimālā jauda bez hibrīda tūninga ir 639 ZS, un Brabus to palielināja līdz 726 ZS, izmantojot efektīvākus turbokompresorus un pārrakstītu vadības programmu. Uz aizmugurējās ass uzstādītais elektromotors saražo 204 ZS, kopā “vēlētos” 930 ZS. Pateicoties iekšdedzes dzinēja sūknēšanai, hibrīda paātrinājuma laiks līdz 100 km/h tika samazināts no 2,9 līdz 2,8 s, maksimālais ātrums nemainījās – 316 km/h, jo to ierobežo automobiļa iespējas. Continental SportContact 7 riepas.

Brabus riteņi, protams, uzstādīja savus – Brabus Monoblock Z Platinum Edition, 21 collu uz priekšējās ass un 22 collu aizmugurē. Oglekļa šķiedras aerodinamiskais komplekts šajā gadījumā ir krietni pieticīgāks nekā zvērīgajam Brabus Rocket 900, taču hibrīds maksā par aptuveni 50 tūkstošiem eiro mazāk. Standarta aprīkojumā iekļauta jauna titāna un oglekļa šķiedras izplūdes sistēma, pazemināta piekare, jaudīgas Brabus bremzes un pilnībā pārveidota kabīne ar oglekļa šķiedras, alumīnija, ādas un Alcantara apdari.

Parasts vilces akumulators ar jaudu 6,1 kWh ļauj liftbekam braukt ar elektrisko vilci aptuveni 10 km, tas ir, jūs varat atstāt garāžu pilnīgā klusumā un nemanot braukt garām dzīvojamiem rajoniem, kā arī atvērt izplūdes sistēmas apvada vārstus uz šosejas un lai forsētais M177 riktīgi rūc – Brabus Rocket 900 nav spējīgs uz tādu “duplicitāti”, lai arī tiek pozicionēts kā elitārāks un dārgāks modelis.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk