Skoda brauks ar jauno Kodiaq garām Ķīnai un, iespējams, drīz pametīs šo tirgu

Škoda pārdošanas apjomi Ķīnā ir samazinājušies jau piekto gadu pēc kārtas, ko izraisa sekmīgi attīstīto vietējo zīmolu spiediens. Runas par iespējamo Škodas aiziešanu no Ķīnas biznesa medijos klīst jau kopš pagājušās ziemas, un nu ir parādījies vēl viens apstiprinājums: kļuvis zināms, ka otrās paaudzes krosovers Skoda Kodiaq, kas savu pasaules pirmizrādi piedzīvoja pagājušajā nedēļā, netiks pārdots. Ķīnā.

Skoda Ķīnas tirgū ienāca 2007. gadā, un Čehijas zīmola pārdošanas maksimums šeit bija 2018. gadā – tad tika pārdoti vairāk nekā 350 000 tūkst. Kodiaq bija viens no veiksmīgākajiem Škoda modeļiem Ķīnā, īpaši šim tirgum tika izstrādāta pat ekskluzīva Kodiaq GT kupejas versija , kas līdz ar parastajiem Kodiak un citiem vietējiem Škoda modeļiem joprojām tiek ražota Ķīnas rūpnīcās. SAIC VW kopuzņēmums.

Ķīniešu Kodiaq GT

Jaunā Kodiak (redzams titulbildē) prezentācijā pašreizējais Skoda vadītājs Klauss Zellmers biznesa izdevuma Automotive News Europe korespondentam sacīja , ka otrās paaudzes krosovers Ķīnas tirgū netiks piedāvāts un kopumā zīmola nākotne šeit ir “pārrunu procesā ar Ķīnas partneri”. Tas droši vien jāsaprot tā, ka drīzumā tiks paziņots, ka Škoda pametīs Ķīnu – tam ir visi objektīvie pierādījumi.

No šī gada janvāra līdz augustam Skoda saskaņā ar CAAM (Ķīnas Automobiļu ražotāju asociācija) datiem Ķīnā pārdeva tikai 16 308 automašīnas, kas ir par 49,4% mazāk nekā 2022. gada šajā pašā periodā. Subkompaktais krosovers Kamiq šobrīd ir vispieprasītākais (no janvāra līdz augustam pārdotas 4977 vienības, -46,4%), otrajā vietā ir Octavia (3190 vienības, -58,6%), trešajā vietā ir Kodiaq (2740 vienības, -21,4%). ).

Škoda neriskēja pārdot elektriskos modeļus Ķīnā un rīkojās pareizi – VW un Audi saistītie elektromobiļi Ķīnā tiek pārdoti slikti, jo tehnoloģiju un patērētāju kvalitātes ziņā ir zemāki par vietējo zīmolu produktiem, kas turklāt gandrīz katru gadu izdodas atjaunināt populārākos modeļus.

Šopavasar iekšējā informācija ziņoja, ka Volkswagen koncerns vēlas Ķīnā laist klajā jaunu jaunatnes elektrisko apakšzīmolu , kas galu galā aizstās šeit neveiksmīgos Skoda un Jetta, taču līdz šim šīs baumas nav apstiprinājušās.

Ņemot vērā pārdošanas apjomu samazināšanos Ķīnā un piespiedu aiziešanu no Krievijas Federācijas, Indija kļuva par galveno Škoda tirgu ārpus Eiropas. Šai valstij Čehijas zīmols ir izstrādājis Kushaq krosoveru un Slavia sedanu , un nākotnē tas vēlas šeit laist klajā lētu elektromobili. Šā gada pirmajos trīs ceturkšņos Skoda Indijā pārdeva 35 736 automašīnas (-13,2% salīdzinājumā ar pārdošanas apjomu pērn šajā pašā periodā), kas kopumā joprojām nav daudz. Salīdzinājumam pieņemsim, ka Indijas tirgus līderis – Maruti Suzuki – no janvāra līdz septembrim pārdevis 1 300 685 automašīnas (+9,2%), Hyundai – 454 749 automašīnas (+8,9%). Krievijā 2012. gadā Skoda pārdeva 99 062 automašīnas.

Papildus Indijai Skoda vadība uzskata, ka  Vjetnamas tirgus ir daudzsološs : Čehijas zīmols tika laists tirgū šogad un vēlas sasniegt pārdošanas līmeni 40 000 automašīnu gadā līdz pašreizējās desmitgades beigām.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk