Skolēns piedzīvo nepatīkamu lidojumu uz Norvēģiju. “airBaltic” sākotnēji atsaka kompensāciju

Adrians ir starptautiskās izglītības kustības jeb Apvienotās Pasaules koledžas pirmā kursa audzēknis. Augusta vidū viņš mērojis ceļu no Latvijas uz Norvēģijas galvaspilsētu Oslo ar pašmāju lidsabiedrības “airBaltic” reisu, lai tālāk ar iekšzemes lidojuma starpniecību nokļūtu galamērķī – Bergenā. Tomēr ceļā uz Bergeni jaunieti sagaida nepatīkams pārsteigums, vēsta raidījums “Bez Tabu”.

Adrians Oslo nokļuvis bez sarežģījumiem, un nākamais reiss uz Bergenu pēc stundas. Tomēr, saņemot bagāžu un dodoties to piereģistrēt noslēdzošajam lidojumam, jaunietis atskārtis, ka Rīgā uzlīmētais nododamās bagāžas pasaknis ir noplēsts.

Pie galdiņa lidojuma reģistrēšanai puisim izdevies noskaidrot, ka bagāžas reģistrēšanu vairs nepieņem, liedzot iespēju latvietim doties uz lidmašīnas klāju.

Ar cerību rast situācijai risinājumu Adrians sazinājās ar “airBaltic”. Pēc aptuveni pusstundas ilgas sarunas lidsabiedrības darbinieks mudinājis pasažieri iegādāties jaunu lidojuma biļeti, vēlāk iesniedzot sūdzību un kompensācijas pieprasījumu.

Tomēr kompensācijai pieprasījumam sekojis atteikums bagāžas nodošanas problēmu dēļ iegādātajam jaunam – pēc septiņām stundām veiktam – lidojumam, kas izmaksāja vairāk nekā 100 eiro.

Vēlāk gan, atkārtoti izvērtējot Adriana gadījumu, “airBaltic” tomēr kardināli maina lēmumu, solot atmaksāt jauniegādāto biļeti pilnā apmērā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Sešgadnieku uzņemšana 1. klasē atzīta par atbilstošu Satversmei

Valsts amatpersonas piemin Zolitūdes traģēdijas upurus

Aprit 11 gadi kopš Zolitūdes traģēdijas. Tiesā joprojām tiek skatīta krimināllieta

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk