Sūdzību dēlis: Krāpšana lielā Latvijas interneta veikalā! Shēma ir vienkārša

“Pazīstamais tiešsaistes elektronikas veikals Rd-Electronics (rdveikals.lv), kuram ir arī regulāri veikali mazumtirdzniecības tīklos, vairākkārt ir izmantojis tādu pašu patērētāju krāpšanas shēmu, kuru man nācās izmēģināt pašai,” raksta Anna.

“Tas ir vienkārši. Jūs meklējat vēlamo produktu dažādos tiešsaistes veikalos. Aplūkojiet cenu, piegādes laiku. Jo īpaši ikona, kas norāda, vai produkts ir noliktavā. Un, jūs pamanāt, šeit ir veikals Rd-Electronics, un produkts ir noliktavā, un cena ir ok… bet, pagaidiet! Tas ir noticis ar manu māsu un mani jau vairākas reizes! Bet šoreiz es to nevarēju izturēt… Jūs apmaksājat pasūtījumu un pēc brīža saņemat īsziņu, ka preces nav noliktavā, bet tā ir pasūtīta. Termiņš tiek pārcelts par nedēļu. Pēc nedēļas jauna īsziņa par termiņa pagarināšanu… Pēc tam īsziņa, ka atkal ir kavēšanās, bet termiņš nav zināms! Tas tiks precizēts. Pēc tam saņemat īsziņu ar jaunu termiņu pēc nedēļas, un tā jūs nokavējat termiņu, un nauda jau ir samaksāta,” sūdzas klients.

“Tas ir ļoti vienkārši, ja preces nav noliktavā un jūs to marķējat tā, it kā tā būtu – citādi kurš gan no jums pirks, ja puse preču nebūs noliktavā? Tajā pašā laikā jums ir jātur krājumos mazāk preču. Un cilvēks ir samaksājis, viņš gaidīs! Jūs norādāt nereālu piegādes laiku. Un pēc tam, kad klients ir pasūtījis preces, jūs atkal un atkal pagarināt termiņu, līdz preces nonāk jūsu noliktavā. Vai tas ir labi, ja šī shēma ir paredzēta tieši šim nolūkam? Vai esat gatavs saņemt preces mēneša vai pat divu mēnešu laikā? Tā vietā, lai saņemtu to jau nākamajā dienā no cita interneta veikala, kur šādi melošanu saviem klientiem nepraktizē. Kauns! – Anna atzīmē.

“Pirmo reizi, kad tas notika pie manas māsas, es domāju, ka, kas, gadās. Pēc tam es pasūtīju pats un sastapos ar to pašu atkārtotu laika pagarinājumu. Bet tagad es esmu zaudējis savu temperamentu, kad atkal viņi piemēroja to pašu shēmu pēc pasūtīšanas un samaksas par produktu! Esmu gaidījis gandrīz mēnesi, lai gan viņi solīja dažu dienu laikā, īpaši, lai redzētu, ka preces ir “noliktavā” (tikai kurā noliktavā? tajā, kur RD iepērk? tāpēc rakstiet to! Nelietojiet krāpšanos). Ja es būtu zinājis, ka RD-Electronics produkti Latvijā nav noliktavā, es tos būtu pasūtījis citur! Sakiet, kur meklē Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centrs? Man būs jāuzraksta petīcija, es arī aicinu citus šī veikala pircējus darīt to pašu. Man jau tas ir apnicis!” – rakstīja dusmīgs klients.

Avots: Baltijas Balss

 

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Pērn cietuši 293 bērni. Kādēļ ģimenē jārunā par pavedināšanu internetā?

Palielinās piemaksas Latvijas vēstniecībās Izraēlā un Ukrainā strādājošajām amatpersonām

Valsts amatpersonas piemin Zolitūdes traģēdijas upurus

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk