Suzuki e Vitara ir dvīņubrālis: jaunais Toyota Urban Cruiser ir pilnībā deklasificēts

Eiropas tirgū japāņu zīmola kompaktais krosovers konkurēs ar Hyundai Kona un Volvo EX30.

Suzuki un Toyota jau ir vairāki kopīgi projekti. Viena no tiem rezultātā tika izstrādāti kompakti pilnībā elektriski krosoveri, un Suzuki jau ir parādījis savu – parkette e Vitara, kas debitēja pagājušā mēneša sākumā. Tagad ir pienākusi kārta tā “dvīņubrālim” no Toyota: šodien uzņēmums prezentēja Urban Cruiser, kas tiek pozicionēts kā globāls modelis.

Uz fotoattēla: jaunais elektriskais krosovers Toyota Urban Cruiser

Šis nosaukums daudziem šķitīs pazīstams, un ne velti. Fakts ir tāds, ka Indijas tirgū šobrīd ir Toyota Urban Cruiser Hyryder (Suzuki Grand Vitara dvīņubrālis) un Urban Cruiser Taisor (Suzuki Fronx tuvākais radinieks), bet jaunums ar tiem nav saistīts ne vizuāli, ne tehniski. Šodien prezentētā “zaļā” parketa pamatā ir Toyota Urban SUV koncepts, kas tika parādīts pagājušā gada decembra sākumā.

Tagad japāņu zīmols ir parādījis globālā pilnībā elektriskā jaunuma sērijveida versiju, kas galu galā ieguva nosaukumu Urban Cruiser. Izmēru ziņā elektromobilis izrādījās nedaudz lielāks par Toyota Yaris Cross. Tā garums ir 4285 mm (par 105 mm vairāk nekā hibrīda SUV), platums – 1800 mm (par 35 mm vairāk), augstums – 1640 mm (par 45 mm vairāk), bet attālums starp asīm – 2700 mm (par 140 mm vairāk).

Toyota Urban Cruiser konceptam piešķirta optikas forma, vertikālas sānu gaisa ieplūdes atveres priekšējā bampera apakšdaļā, jumts, priekšējais un centrālais balsts var būt krāsoti melnā vai virsbūves krāsā. Modelis saņēmis LED gaitas lukturus, tradicionālos sānu spoguļus ar indikatoriem, masīvu izbīdītāju pa virsbūves perimetru un nelielu spoileri bagāžas durvju augšdaļā, kā arī lukturus, kas no viena aizmugurējā spārna līdz otram veidoti kā viens liels elements. “Zaļajam” parketniekam ir 18 un 19 collu vieglmetāla diski.

Uz fotoattēla: Toyota Urban Cruiser interjers

Interjers ir paredzēts piecām sēdvietām, priekšējā panelī ir horizontāls tablo, kas apvieno virtuālo instrumentu paneli ar 10,25 collu diagonāli un 10,1 collas skārienjūtīgo informācijas un izklaides sistēmas ekrānu, tam ir bezvadu savienojuma funkcija Apple CarPlay un Android Auto. Otrās rindas sēdekļi, kas sadalīti proporcijās 40:20:40, var slīdēt uz priekšu (ja nepieciešams vairāk vietas bagāžniekā) un noliekties (lai maksimāli palielinātu pasažieru vietu).

Toyota Urban Cruiser tiks piedāvāts ar diviem vilces litija-dzelzs-fosfāta akumulatora variantiem – ar 49 un 61 kWh ietilpību. Pirmajā gadījumā modelim ir viens 144 ZS elektromotors, kas izvietots uz priekšējās ass; otrajā gadījumā tā jauda ir 174 ZS. Tāpat krosovers ar “vecāko” akumulatoru ir pieejams ar visu riteņu piedziņu un divu motoru uzstādīšanu, kuru kopējā jauda ir vienāda ar 184 ZS. Informācija par nobraukumu ar vienu uzlādi parādīsies vēlāk.

Pagaidām nav informācijas par jaunā Toyota Urban Cruiser “elektriskā krosa” cenām. Paredzams, ka Eiropas tirgū tas konkurēs par pircējiem ar Hyundai Kona un Volvo EX30. Vienā no lielākajiem “vecās pasaules” tirgiem, Vācijā, “korejietis” maksā no 37 990 eiro (ekvivalents aptuveni 4,15 miljoniem rubļu pēc pašreizējā valūtas kursa), bet zviedru zīmola “elektromobilis” – ne mazāk kā 39 790 eiro.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Renault testē jaunu krosoveru, kas tiks pārdots tirgos ar zemiem ienākumiem

Mercedes-AMG superkrosovers ir nonācis testā: pirmais oficiālais fotoattēls

Pārejam pie skaitļiem: šiks franču cross-liftback DS #8 ir pilnībā deklasificēts

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk