Japānas zīmola modeļa “uzlādētās” versijas pirmizrāde notiks nākamās nedēļas beigās, 7. oktobrī, festivālā Subiefest Floridā (ASV).
Subaru zīmolam štati joprojām ir viens no prioritārajiem tirgiem: nav pārsteidzoši, ka amerikāņi bija pirmie, kas saņēma jaunās paaudzes WRX sedanu. Atcerēsimies, ka modeļa nosaukumu Impreza WRX uz vienkārši WRX jau 2014. gadā mainīja, un 2021. gada septembrī Japānas uzņēmums pilnībā deklasificēja pašreizējo četrdurvju . Pēdējās paaudzes maiņas laikā modelis pārgāja uz modulāro SGP platformu (Subaru Global Platform).
Tagad japāņu ražotājs strādā pie citas sporta automašīnas “uzlādētas” versijas – Subaru WRX TR – izveides. Uzņēmums solīja drīzumā sarīkot “karstā” jaunā produkta prezentāciju, norādot, ka tas ir paredzēts “entuziastiem”. Šīs četrdurvis debitēs festivālā Subiefest Floridā, kas notiks nākamās nedēļas beigās, 7. oktobrī.
Subaru paziņojumu pavadīja ar vienu vienīgu tīzeri: attēlā redzams tumši pelēks vieglmetāla diska lāpsts ar zema profila riepām, kuras centrā ir japāņu zīmola emblēma. Aiz rullīšiem redzami sarkani Brembo bremžu suporti. Sīkāka informācija par to, kā versija ar TR pievienošanu nosaukumam atšķirsies no citām WRX versijām, acīmredzot tiks atklāta pirmizrādes laikā.
Pašreizējā sporta sedana garums ir 4669 mm, bet attālums starp asīm ir 2672 mm. Tā priekšējā daļa ar galvas optiku, radiatora režģi un bufera formu ir tāda pati kā ASV prezentētajam Subaru Levorg universālim. Četrdurvīm ir arī plastmasas uzlikas uz riteņu arkām un vieglie alumīnija priekšējie spārni. Modelis ir aprīkots ar 17 vai 18 collu riteņiem.
Pašreizējais Subaru WRX ir aprīkots ar 275 zirgspēku jaudīgu 2,4 litru FA24 turbodzinēju, tā maksimālais griezes moments ir 350 Nm. Pamata versijā šis dzinējs ir savienots pārī ar sešpakāpju manuālo, un bezpakāpju automātiskā pārnesumkārba ir pieejama par papildu samaksu. Piedziņa ir tikai visu riteņu piedziņa.
Tagad Subaru WRX sedans Amerikas tirgū tiek prezentēts četrās versijās – Base, Premium, Limited un GT. Tajā pašā laikā pašreizējās augstākās versijas izmaksas ir 43 395 USD; šādam auto ir elektroniski vadāmi amortizatori, elektriskie Recaro kausa sēdekļi, Comfort, Normal un Sport braukšanas režīmi, kas nosaka dzinēja, ātrumkārbas un balstiekārtas iestatījumus. Kāda būs jaunās “karstās” četrdurvju versijas cenu zīme, kļūs zināms vēlāk.
Jāatgādina, ka šī gada jūlijā Kalifornijā notiekošā Subiefest festivāla ietvaros japāņu uzņēmums prezentēja BRZ tS . Šai sporta automašīnai ir pārveidota šasija: balstiekārta ietver vieglus Hitachi amortizatorus, kurus noregulējuši STI nodaļas speciālisti; Šī versija tika aprīkota arī ar jaudīgākām (salīdzinājumā ar citām versijām) Brembo bremzēm ar zelta suportiem. Priekšējo bremžu disku diametrs ir 325 mm (četru virzuļu suporti), aizmugurējo – 315 mm (divu virzuļu suporti).