Šonedēļ TikTok paziņoja, ka tagad automātiski marķēs mākslīgā intelekta radīto saturu, pat ja tas ir radīts citās platformās.
Kas ir zināms
Saturs, kas izveidots, izmantojot TikTok mākslīgā intelekta rīkus, jau vairāk nekā gadu ir marķēts ar mākslīgā intelekta birku. Tomēr tagad platforma automātiski marķēs arī attēlus un videoklipus, kas izveidoti ar AI citās platformās. Šis risinājums ir izstrādāts, lai nodrošinātu pārredzamību lietotāju vidū.
Tehnoloģija, ko TikTok izmanto šai funkcijai, ir balstīta uz Satura autentifikācijas koalīcijas (Coalition for Content Authentication, C2PA) izstrādātajiem satura akreditācijas datiem. Šie satura akreditācijas dati ļauj pievienot metadatus mākslīgā intelekta saturam, tādējādi atvieglojot to marķēšanu.
Sākotnējā šīs funkcijas ieviešana vietnē TikTok tika uzsākta nesen attiecībā uz attēliem un videoklipiem, un drīzumā tā tiks attiecināta arī uz audio saturu. Mākslīgā intelekta radītais saturs tiks marķēts zem lietotāja TikTok konta nosaukuma kā “Radīts ar mākslīgo intelektu”.
Nākotnē TikTok vēlas katram augšupielādētajam saturam pievienot informāciju par saturu, lai citi sociālie tīkli un lietotāji varētu izmantot šos datus, lai pārbaudītu, vai materiālu patiešām ir radījis mākslīgais intelekts.
Avots: TikTok
1 Komentārs