Hyper HT krosovers tika izstrādāts kā Tesla Model X analogs, taču tas maksās tādā pašā līmenī kā kompaktākais Tesla Model Y.
2018. gadā Ķīnas valstij piederošais autoražotājs GAC laida klajā šobrīd ļoti veiksmīgo elektromobiļu apakšzīmolu Aion, un pagājušajā gadā tas ieguva premium klases spārnu ar prefiksu Hyper un jaunu emblēmu atzīmes veidā dimanta augšpusē. . Kopš sava pirmā modeļa, fastback GT , izlaišanas Hyper ir kļuvis par savu sporta zīmolu GAC grupā, un tagad tai ir sava patērētāju vietne. Aion līnijas elektromobiļi tiek pārdoti arī viņu tīmekļa vietnē, taču pagaidām tiem joprojām ir GAC korporatīvais logotips. Izrādās, Hyper ar jauno logo ir kļuvis neatkarīgāks par Aion, kas to dzemdēja – tādi ir Ķīnas menedžmenta kūleņi.
Šonedēļ Hyper laida klajā flagmani SSR superauto ar trīs dzinēju 1225 zirgspēku spēkstaciju – tas kļuva par otro jaunā zīmola modeli (patiesībā pirmais, kopš SSR tika ieviests agrāk nekā fastback GT, bet nonāca ražošana vēlāk). Pārāk augstās cenas un manuālās montāžas dēļ Hyper SSR noteikti nebūs plaši izplatīts, taču trešajam modelim – Hyper HT krosoveram – ir lemts kļūt par pārdošanas virzītāju.
Novembrī gaidāma Hyper HT pirmizrāde un tajā pašā laikā sāksies arī priekšpasūtījumi, tikmēr jaunizceptais sporta zīmols publicējis topošā jaunieveduma skices, kurās redzamas paceļamās “kaijas spārna” aizmugurējās durvis. ” tipa, piemēram, Tesla Model X. Tikmēr tālajā septembrī Ķīnas Rūpniecības ministrijas elektroniskajā datu bāzē parādījās Hyper HT, taču par aizmugurējām brīnumdurvīm nekas nav teikts, un tās nav arī fotogrāfijās – iespējams tie būs privilēģija labākajām versijām. Atgādināsim, ka Hyper GT fastback un Hyper SSR superauto ir tauriņspārnu durvis, proti, neparasta durvju kinemātika kļūst par Hyper zīmola raksturīgo iezīmi.
Rūpniecības ministrijas datubāzē ir uzskaitītas dažas Hyper HT īpašības: kopējais garums – 4935 mm, platums – 1920 mm, augstums – 1700 mm, riteņu bāze – 2935 mm. Gabarītu ziņā Hyper HT ir tuvs Tesla Model X, taču tam būs stingri piecvietīgs interjers (Model X ir septiņvietīgs). Hyper HT pašmasa ir 2120-2220 kg, atkarībā no modifikācijas kopējais svars ir 2680 kg. Standarta riteņi ir 19 vai 20 collas. Pagaidām ir izziņots tikai viens elektromotors, kas uzstādīts uz aizmugurējās ass un saražo 250 kW (340 ZS) maksimālo jaudu. Paātrinājums līdz 100 km/h prasīs 5,8 sekundes. Citu detaļu pagaidām nav.
Piebildīsim, ka arī Hyper GT fastback debitēja ar vienu 250 kW elektromotoru, bet vēlāk tam bija “budžeta” versija ar elektromotoru, kas ražo 180 kW (245 ZS), un nākotnē divu motoru pilnpiedziņas. tika solīta arī piedziņas versija. Hyper GT cenas Ķīnā svārstās no 219 900 līdz 339 900 juaņu (no 3,0 miljoniem līdz 4,65 miljoniem rubļu, pārrēķinot pēc pašreizējā valūtas kursa), kas aptuveni atbilst Tesla Model 3 sedana cenu līmenim Ķīnā, un Hyper HT, iespējams, būs nedaudz dārgāks – Tesla Model Y krosovera līmenī, kura cenas tagad Ķīnā sākas no 259 900 juaņiem (3,56 miljoni rubļu).