Lasīšanas Laiks:2 Minute(-s), 33 Sekunde(-s)

Šī modeļa pasūtījumus vietējie dīleri sāks pieņemt šā gada aprīlī. Šī modeļa versija parādīsies arī citās valstīs.

Otrās paaudzes Geely Boyue pirmizrādi piedzīvoja pagājušā gada augustā, un tam tika piešķirts priedēklis ar burtu L, jo uzņēmums vēl neplāno pensionēt iepriekšējo SUV modeli. Atgādināsim, ka Krievijas Federācijā priekšgājējs tagad tiek pārdots ar nosaukumu Atlas Pro. Ķīnā jaunā Parketa sērijveida ražošanas sākums tika dots septembrī, un “dzīvā” pārdošana vietējā tirgū sākās 2022. gada oktobra beigās.

Šī gada sākumā Ķīnas Rūpniecības ministrijas datubāzē parādījās jauna Geely krosovera fotogrāfijas: tika uzskatīts, ka tas ir nākamais Coolray. Tomēr tagad ražotājs ir oficiāli paziņojis par modeli: izrādās, tas ir Geely Boyue Cool (Atlas Cool), kas paplašinās otrās paaudzes SUV saimes klāstu. Geely zīmols ir deklasificējis automobiļa ārpusi, publiskojot dažus jaunā modeļa firmas attēlus.

Geely Atlas Cool ir tāds pats priekšējais lukturis ar gariem, vertikāliem šķautnēm un līdzīgas formas aizmugurējie lukturi (ar mainītu dizainu). Masīvajam radiatora režģim ir tāda pati forma, bet atšķirīgs raksts: trīsstūrveida elementi, nevis atšķirīgi horizontāli triepieni. Priekšējā bampera apakšējā daļā integrētā gaisa ieplūdes atvere ir veidota nedaudz savādāk (taisnstūru režģa, nevis rombu veidā). Aizmuguri rotā atšķirīgs difuzors, apaļas izplūdes caurules (pa divām katrā pusē) un dalīts spoileris piekto durvju augšdaļā – tā sadalīšanas vietā ir ieliktnis ar bremžu lukturi.

Geely Boyue Cool ir pieticīgāki izmēri nekā pagājušajā vasarā prezentētajam Boyue L. Tā garums ir 4510 mm (par 160 mm mazāks), platums – 1865 mm (par 35 mm mazāks), augstums – 1650 mm (par 55 mm mazāks) un attālums starp asīm – 2701 mm (par 76 mm mazāks).

Ražotājs vēl nav parādījis jaunā krosovera interjeru. Atgādināsim, ka ķīniešu otrās paaudzes Atlas salonā ir 10,25 collu virtuālais instrumentu panelis, divstāvu tunelis, “caur” kastes džoksters un multimediju sistēma ar 5G, atjaunināšanas funkciju “on the fly” un vertikālu skārienekrānu (diagonāle – 13,2 collas). Aprīkojuma sarakstā ir papildinātās realitātes projekcijas displejs, visu apvidus redzamības kameras, adaptīvā kruīza kontrole un joslu saglabāšanas sistēma.

Saskaņā ar Ķīnas Rūpniecības ministrijas datubāzes datiem jaunajam SUV ir viens dzinējs – 181 zirgspēka 1,5 litru benzīna “turbo četru” BHE15-EFZ ar turbokompresoru un maksimālo griezes momentu 290 Nm. Atgādināsim, ka Boyue L dzinēju klāstā ir arī vēl viena opcija – 2,0 litru JLH-4G20TDJ ar jaudu 218 ZS (325 Nm). Abi dzinēji ir savienoti pārī ar septiņu pakāpju divsajūgu robotu. Arī otrās paaudzes Atlas ir pieejams vietējā tirgū kā tradicionālais hibrīddzinējs (bez iespējas uzlādēt no elektrotīkla), tā uzstādīšanas pamatā ir 1,5 litru benzīna “turbo” DHE15-ESZ (150 ZS, 225 Nm), kas darbojas tandēmā ar elektromotoru, kopējā jauda – 245 ZS un 545 Nm. Vēlāk modeļiem tiek solīts uzlādējams hibrīda variants ar sistēmu, kuras pamatā ir 2,0 litru turbo motors.

Ir zināms, ka zīmola dīleri vietējā tirgū sāks pieņemt automobiļa pasūtījumus nākamajā mēnesī. Geely Atlas Cool parādīsies arī citās valstīs, taču Krievijā tuvākajā laikā tas, visticamāk, nebūs pieejams, jo otrās paaudzes modelis šeit vēl nav oficiāli ieviests. Tomēr pašreizējais Atlas Pro Krievijas Federācijai tiek pārdots salīdzinoši labi: pagājušā gada beigās tas atradās populārāko modeļu saraksta 22. rindā ar 6811 vienībām (pēc dīleru datiem), kas ir 3,6 reizes vairāk nekā gadu iepriekš.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Slēgs “Circle K” franšīzes degvielas uzpildes stacijas Preiļu novadā un Krāslavā
Next post Jaunās paaudzes Mitsubishi L200 jauni attēli