Vai mēs redzēsim BMW ražojuma pikapu?

Bavārijas galvenais dizainers neredz jēgu šādam transportlīdzeklim

Nesagaidiet, ka BMW drīzumā parādīs jaunu automašīnu. Autoražotāja dizaina nodaļas vadītājs Adrians van Heudonks (Adrian van Heudonk) ir pārliecināts, ka, lai gan pēc Oceana tie ir vēlamais transportlīdzekļu tips, tuvākajā nākotnē Bavārijas pikapa nebūs.

“Tā ir netipiska pieeja BMW zīmolam, un mums nav jāseko visām tendencēm,” van Heudonks sacīja BMWBlog. – “Ja mēs ieejam kādā segmentā, mēs vēlamies tajā strādāt ilgu laiku. Turklāt mums nav jāseko visām tendencēm. Man šķiet interesanti, ka COVID laikā mēs redzējām, ka daudzi cilvēki vēlas pavadīt laiku brīvā dabā, bet mēs nebraucam ar pikapiem.

Lai gan tas nav sērijveida piedāvājums, BMW ir izveidojis vienu pikapu, kura pamatā ir X7. Lai izveidotu šo pikapu, praktikantu komanda strādāja kopā ar konceptuālo automobiļu izstrādes un modelēšanas tehnoloģiju nodaļām. Bagāžas nodalījuma virsma ir no pulēta koka, un aizmugurē var novietot BMW F 850 GS motociklu. Bavārijas zīmola jaunums debitēja izstādē BMW Motorrad 2019.

Zinošie zina, ka iepriekš ir bijuši atsevišķi BMW zīmola pikapu modeļu mēģinājumi. Piemēram, M nodaļa ir radījusi unikālus pikapus, izmantojot E92 un E30 M3 paaudzes. Brigāde tos izmanto kā transportlīdzekļus rezerves daļu pārvadāšanai pa rūpnīcu.

Atgādināsim, ka Mercedes-Benz, viens no BMW galvenajiem konkurentiem, izmēģina savus spēkus pikapu tirgū ar X-Klasse. Šis pikaps debitēja 2017. gadā, un 2020. gadā tas tika pakāpeniski izņemts no aprites. X-Klasse ir kopīga platforma ar Nissan Navara, un tā ražošana notika autoražotāja rūpnīcā Barselonā, Spānijā.

Salīdzinot ar konkurentiem, X klase bija dārga. Vācijā tas maksāja par 16 000 eiro vairāk nekā bāzes Navara un par aptuveni 4 000 eiro vairāk nekā Renault Alaskan, kas arī bija uz tās pašas platformas.

Audi Activesphere koncepts nesen demonstrēja zīmola ideju par luksusa automobili pikapa virsbūves formā. Tomēr tā vietā, lai izskatītos kā tradicionāls pikaps, automobilim ir glīts, izliekts jumts. Elektriski darbināmo aizmugurējo logu var pagarināt, lai atbrīvotu vietu lielākām kravām. Dizaineri pat ir paredzējuši vietu elektriskajiem velosipēdiem.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk