Vai šis nelielais Ķīnas modelis var mainīt Eiropas tirgu?

BYD Seagull Vecajā kontinentā nedrīkstētu maksāt vairāk par 12 000 eiro.

Ķīnas ražotājs BYD tikai pirms dažām dienām prezentēja savu mazo Seagull elektromobili, un jau tiek runāts par iespējamu pārdošanas uzsākšanu. Uzņēmums to nav oficiāli apstiprinājis, taču, ja tas notiks, tas varētu būt auto, kas izmainīs elektrisko automobiļu tirgu Eiropā.

Hečbeka galvenā priekšrocība ir tā cena – Ķīnā tas maksā 8 100 eiro par bāzes modeli un 11 000 eiro par augstāko versiju. Ja pieskaita 10 % nodokli, ko pirms kāda laika minēja Stellantis vadītājs Karloss Tavaress, iegūstam aptuveni 12 200 eiro. Salīdzinājumam – lētākais elektromobilis Eiropā, Dacia Spring, šobrīd maksā par aptuveni 5000 eiro vairāk.

BYD Seagull patiesībā ir 3,78 metrus garš – par 5 cm garāks nekā Spring – un tam ir 30,7 kWh litija-fosfāta akumulators. Ķīnieši sola 300 km nobraukumu (pēc viņu homologācijas cikla), kas ir aptuveni 250 km saskaņā ar Eiropas WLTP. Seagul dzinēja jauda ir 75 ZS, bet Spring dzinēja jauda ir 65 ZS. un Spring ir 65 ZS (jaunajā versijā).

Nozares eksperti prognozē īstu cenu karu par elektromobiļiem, ko izraisījis Tesla lēmums samazināt savu modeļu cenas. Ja vēl nesen Ķīnas elektrisko automobiļu klātbūtne Eiropā bija diezgan bikla un izpaudās kā vienošanās ar automobiļu importētājiem, tad tagad šis jautājums ir nopietnāks.

Iemesls ir tāds, ka ĶTR gigantiem, piemēram, BYD – pasaulē lielākajam elektrisko transportlīdzekļu ražotājam – ir produkcijas pārpalikums, un, ja cenas, lai gan līdz šim zemākas nekā konkurentiem Eiropā, joprojām ir augstas, tie var atļauties cenas nedaudz virs 10 000 eiro.

Protams, BYD Seagull nav salīdzināms ar kompaktajiem un ģimenes SUV automobiļiem, ņemot vērā nobraukumu, izmēru, jaudu un aprīkojumu, taču 48 900 Dacia Spring vienību, kas 2022. gadā pārdotas Eiropā, liecina, cik saprātīga ir recepte pieejamam pilsētas elektromobilim. . Ķīna to labi apzinās, un, izmantojot tikai nelielu modeli, tas varētu pilnībā mainīt spēles noteikumus.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk