Sākot reklāmas kampaņu par darba aizsardzību “Esi drošs, ka darbs ir drošs!”, Valsts darba inspekcija (VDI) līdz 18. decembrim dosies reģionālajos izbraukumos visos Latvijas reģionos, vēršot uzņēmumu darbinieku uzmanību darba aizsardzības prasību ievērošanai, informēja VDI pārstāvis Raivis Zeltīts.
Kampaņas laikā VDI kopā ar bijušo Latvijas hokeja izlases aizsargu un hokeja treneri Oļegu Sorokinu dosies “Darba aizsardzības dienu” izbraukumos visos Latvijas reģionos, apmeklējot uzņēmumus, kas ir pozitīvi izcēlušies ar savu ieguldījumu darba aizsardzības jomā.
“Darba aizsardzības dienas” ir iecerētas kā attiecīgā uzņēmuma darba aizsardzības prasību atkārtošanas un zināšanu pilnveides diena, kurā darbiniekus motivēs lietot individuālos darba aizsardzības līdzekļus un ievērot darba aizsardzības prasības. Uzņēmumu darbiniekiem būs iespēja piedalīties konkursā par balvām atbildot uz jautājumiem par darba aizsardzību un hokeju.
“Darba aizsardzības dienu” izbraukumi notiks uzņēmumos SIA “Snickers Production, Latvia”, SIA “Stiklu centrs”, SIA “Schwenk Latvija”, SIA “Vitol Terminal Latvia”, SIA “Valmiermuižas alus”, AS “Cēsu alus”, AS “Valmieras stikla šķiedra” un citos.
Kampaņas vēstnesis ir pārliecināts, ka darba aizsardzībai ir daudz kopīga ar hokeju.
“Pirmkārt, neviens hokejists uz spēles laukuma nekad neizies bez individuālajiem aizsardzības līdzekļiem. Te nevar būt nekādu atrunu par to, ka ir “neērti” vai “grūti kustēties”. Otrkārt, tā ir komandas spēle, kur visi viens otru atbalsta un klausa speciālista (trenera) padomam, lai gūtu panākumus, kā arī lai sevi pasargātu. Sabiedrība mūsu hokejistu lieliskajos panākumos pamatā redz ieguldītā darba rezultātu čempionātos, taču tā visa pamatā ir atbildīga attieksme pret savu veselību un drošību, kā arī darbs komandā,” saka Sorokins.
Kampaņas TV reklāmā un darba drošības dziesmas mūzikas klipā, kas veidots sadarbībā ar mūziķi Katrīnu Dimantu, tiek izmantots salīdzinājums starp mežistrādes speciālista darba apģērbu un hokejista formu. Tādējādi katru reizi, skatoties hokeja spēli un priecājoties par mūsu hokejistu panākumiem, tas būs kā atgādinājums par individuālo darba aizsardzības līdzekļu lietošanu bez jebkādām atrunām.
Kampaņas radošais risinājums par vienmēr aktuālām tēmām darba aizsardzības jomā izstrādāts ar humora dzirksti, ko 15 informatīvās ilustrācijās ir radījis populārais karikatūrists Gatis Šļūka.
Visi kampaņas materiāli un vairāk informācijas par kampaņas mērķiem un nozīmi ir pieejami vietnē “www.darbsirdross.lv”.