Paredzams, ka japāņu zīmola jaunajam modelim būs kopīga platforma ar zaļo Ariya. Galvenais tirgus, visticamāk, būs ASV.
Nissan ražo Skyline kopš 1957. gada, un kopš tā laika modelim ir izdevies nomainīt divpadsmit paaudzes. Sedana pašreizējā trīspadsmitā paaudze (sērija V37) tika ieviesta 2013. gadā, un pārdošanā nonāca 2014. gadā (starp citu, dažos citos tirgos, tostarp ASV, “četru durvju” tiek pārdots ar nosaukumu Infiniti Q50). 2019. gadā Skyline tika pilnībā pārveidots; turklāt pagājušajā rudenī sedans saņēma vairākus uzlabojumus.
Nesen tika ziņots, ka uzņēmums jau izstrādā nākamās paaudzes Nissan Skyline / Infiniti Q50. Saskaņā ar provizoriskiem datiem jaunums tiks sākts ražot 2025. gadā. Četru durvju” dizains esot balstīts uz Qs Inspiration konceptu, un “pildījuma” lomā būs pilnībā elektriska divu dzinēju spēkstacija. Saskaņā ar citām ziņām “četrinieku” Skyline varētu būt hibrīddzinējs ar kopējo jaudu aptuveni 200 ZS.
Tagad ir parādījušās jaunas baumas par Nissan Skyline nākotni. Saskaņā ar japāņu izdevuma Best Car informāciju gaidāmās paaudzes maiņas laikā modelis varētu tikt “pārklasificēts” par krosoveru. Tiek ziņots, ka uzņēmums no 2016. līdz 2022. gadam izstrādāja dažādus jaunās paaudzes sedana variantus, taču rezultātā nonācis pie lēmuma mainīt segmentu. Paredzams, ka aktuālā “četru durvju” versija nodzīvos vēl pāris gadus, un 2025. gadā to nomainīs cits SUV.
Jāatzīmē, ka Nissan Skyline jau bija krosovers: šāds modelis parādījās 2009. gadā un bija paredzēts pašmāju tirgum. Šis SUV bija “dvīņubrālis” Infiniti EX, kas vēlāk tika pārdēvēts par QX50 (otrās paaudzes modelis tika prezentēts 2017. gadā, viens no galvenajiem tā tirgiem ir ASV).
Starp citu, saskaņā ar publikāciju arī Nissan Skyline SUV būs paredzēts galvenokārt ASV. Saskaņā ar neapstiprinātu informāciju šis japāņu zīmola jaunums dalīs platformu ar “zaļo” Ariya. Atgādinām, ka tās pamatā ir alianses Renault-Nissan-Mitsubishi izstrādātais modulārais “ratiņu” CMF-EV. Paredzams, ka jaunais krosovers būs pilnībā elektrisks un jaudīgāks par savu brālēnu.
ASV augstākās klases Ariya Platinum+ e-4orce pilnpiedziņas versijas maksimālā jauda ir 394 ZS un maksimālais griezes moments 600 Nm. Paredzams, ka topošā “zaļā” Skyline krosovera spēka jauda pārsniegs 400 ZS, sīkāka informācija par tehnoloģiju pagaidām nav pieejama.
ASV tirgū Nissan Ariya ir pieejams arī vienkāršākā versijā ar vienu elektromotoru uz priekšējās ass. Tā jauda ir 242 ZS, bet maksimālais griezes moments – 300 Nm. Visi varianti ir aprīkoti ar 87 kWh vilces akumulatoru, augstākā modeļa nobraukums ar vienu uzlādi ir 426 km (aprēķināts saskaņā ar EPA datiem).
Iepriekš cits japāņu zīmols paziņoja, ka plāno savu vadītāju sedanu pārvērst par luksusa krosoveru – Toyota Century, kura apvidus versija varētu parādīties augustā. Pagājušajā mēnesī mūsu dizainers atklāja, kā varētu izskatīties jaunais Century SUV.