Volkswagen ID.4 un ID.5 pārgāja uz 2024. izlaiduma gadu: krosoveri ir kļuvuši jaudīgāki un lielāka darbības rādiusa

Turklāt atsvaidzinātajiem Vācijas zīmola SUV, kas paredzēti Eiropas tirgum, ir palielināts maksimālais ātrums – tagad 180 km/h, kas ir par 20 km/h vairāk.

Pilnībā elektrisks SUV ar tradicionālu virsbūvi – Volkswagen ID.4 – debitēja 2020. gada rudenī, bet cross-coupe ID.5 prezentācija notika 2021. gada rudenī. Tagad vācieši ir “pavilkuši” abus modeļus līdz 2024. izlaiduma gadam: izmaiņas neietekmēja izskatu, taču tās ietekmēja tehnoloģiju un ietekmēja vecās pasaules tirgum paredzēto “elektrisko apvidus auto” dinamisko veiktspēju.

Attēlā: Volkswagen ID.4 2024 izlaiduma gads

Būtiskākās izmaiņas veiktas VW ID.4 un ID.5 aizmugurējo riteņu piedziņas versijās, kas aprīkotas ar modernizētu vilces akumulatoru ar jaudu 77 kWh un jaunu elektromotoru uz aizmugurējās ass. Uzņēmums norādīja, ka šāda motora jauda ir 286 ZS, kas ir par 82 ZS vairāk. vairāk, salīdzinot ar tā priekšgājēju. Pieaudzis arī maksimālais griezes moments – līdz 545 Nm (par 235 Nm vairāk).

Šādi “viena dzinēja” elektriskie krosoveri ir palielinājuši savu darbības rādiusu ar vienu uzlādi. Tādējādi atsvaidzinātajam ID.4 Pro rādītājs palielinājās līdz 550 km (rēķinot, izmantojot WLTP ciklu), kas ir par 17 km vairāk nekā iepriekšējā modeļa gada aizmugurējās piedziņas versijai. Savukārt atjauninātās cross-coupe ID.5 Pro darbības rādiuss pieaudzis līdz 556 km (par 11 kilometriem vairāk).

Attēlā: Volkswagen ID.5 2024 izlaiduma gads

Uzņēmums arī atzīmēja, ka 2024. gada izlaiduma pilnpiedziņas Volkswagen ID.4 Pro 4Motion ir aprīkots ar pārskatītu divu motoru spēkstaciju, kuras kopējā jauda ir tie paši 286 ZS. (kā arī atsvaidzinātā RWD versija). Ņemiet vērā, ka šīs sistēmas jauda bija 21 ZS. vairāk nekā tā priekšgājējs.

Visām atjaunināto versiju ID.4 Pro un ID.5 Pro versijām tagad maksimālais ātrums ir 180 km/h (iepriekš visām opcijām, izņemot augšējās, tas bija 160 km/h). Ņemiet vērā, ka “uzlādētām” modifikācijām ar GTX pievienošanu “maksimālais ātrums” nav mainījies un joprojām ir elektroniski ierobežots pie aptuveni 180 km/h.

Starp citu, 2024. modeļa gada “karstie” krosoveri var lepoties arī ar jaudīgāku sistēmu: ID.4 GTX un ID.5 GTX divu dzinēju agregāts saražo 340 ZS, kas ir par 41 vairāk nekā to priekšgājēji. Tas ļāva paātrināt paātrinājumu no nulles līdz “simtiem” – neatkarīgi no virsbūves veida šādiem apvidus auto šī vingrinājuma izpildei nepieciešamas 5,4 sekundes (par 0,9 sekundēm ātrāk nekā iepriekš).

Tāpat atšķirību sarakstā starp Volkswagen ID.4 un ID.5 2024. modeļa gadu ir pārveidota informācijas un izklaides sistēma (ar 12,9 collu skārienekrānu), kurai, kā skaidroja uzņēmums, tagad ir intuitīvākas vadības ierīces. Turklāt automašīnas saņēma jaunas paaudzes programmatūru: multimediju komplekss darbojas ātrāk, kā arī ir paplašināts funkciju saraksts. Modeļiem ir arī jauna daudzfunkcionāla stūre.
Iepriekšējais

4/4 _

1/4 _

2/4 _

3/4 _

4/4 _

1/4 _

2/4 _

3/4 _

4/4 _Nākamais

Uzņēmums atzīmēja, ka elektrisko krosoveru cenas 2024. gada modeļa gadam palika nemainīgas. Zīmola oficiālā mājaslapa vēsta, ka pašmāju tirgū Vācijā ID.4 Pro cena ir sākot no 42 635 eiro, bet par kroskupejas ID.5 Pro pamata versiju tiek prasīts vismaz 51 270 eiro. .

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk