Volkswagen nesamazinās elektromobiļu cenu

Mēs ticam mūsu produktu un zīmolu spēkam,” uzsver grupas vadītājs.

Vācijas koncerns Volkswagen neplāno sekot Tesla un Ford elektromobiļu cīņā un nesamazinās savu ID zīmola elektromobiļu cenas. Tas izriet no VW Group izpilddirektora Olivera Blūma teiktā vācu laikrakstam Frankfurter Allgemeine. “Mums ir skaidra cenu stratēģija, un uzņēmuma cenu struktūra saglabāsies stabila, pamatojoties uz uzticamību,” sacīja Blūms. – Mēs ticam savu produktu un zīmolu spēkam.”

Viņš arī teica, ka, viņaprāt, jebkurš zīmols, kas maina cenas uz augšu un uz leju, zaudēs klientu uzticību, un acīmredzot īpaši neapmierināti būs tie, kas iegādājās elektromobiļus cenu samazināšanas priekšvakarā. Viņš pauda bažas, ka VW varētu nonākt cenu spirāles lejupslīdes slazdā, kas galu galā kaitētu uzņēmuma peļņai, ja tas sekotu savu konkurentu piemēram.

Konkurenti ir Tesla un Ford, kas ir ievērojami samazinājuši savu elektromobiļu cenas. Pirmkārt, Tesla ir samazinājusi 3. un Y modeļa cenu līdz 13 000 ASV dolāru, un Ford ir reaģējis uz cenu karu, samazinot Mustang Mach-E cenu par 600-5 900 ASV dolāriem atkarībā no konfigurācijas. Līdz šim gan Ford, gan Volkswagen ir ievērojami atpalikuši no Tesla pārdoto automobiļu skaita ziņā.

Blūms piebilst, ka viņš vēlas, lai Volkswagen kļūtu par vadošo globālo spēlētāju elektrisko automobiļu un programmatūras jomā, taču ne par katru cenu uzņēmumam: “Man mūsu ambīcijas ir saistītas ar jēgu un pievienoto vērtību, rentablu izaugsmi.”

Blūms pagājušajā vasarā nomainīja Herbertu Disu Porsche vadītāja amatā. Intervijā viņš kritizēja Disa centienus pārvērst VW “par tehnoloģiju uzņēmumu”, kā arī bijušā vadītāja nereālo grafiku izstrādāt jaunu operētājsistēmu dažādiem zīmoliem. Kavējumi programmatūras izstrādē ir likuši VW grupai aizkavēt galveno produktu, tostarp ļoti svarīgā Porsche Macan EV, laišanu tirgū.

Gan Ford, gan Volkswagen elektrisko automobiļu pārdošanas ziņā ievērojami atpaliek no Tesla, taču Ford plāno ievērojami palielināt Mustang Mach-E ražošanu, lai mazinātu šo starpību, bet Volkswagen gatavojas laist tirgū ID.7 – Tesla Model 3 konkurentu.

Lai virzītos uz priekšu un kļūtu par pasaules līderi elektrisko transportlīdzekļu jomā, kas spētu reāli konkurēt ar Tesla, Volkswagen grupai būs jāattīstās, vienlaikus saglabājot rentabilitāti, piebilda Blūms. Ja grupas zīmoli saviem elektriskajiem automobiļiem noteiks lielas atlaides, cenu cīņas rezultātā tie, visticamāk, zaudēs naudu. Turklāt daudzos tirgos jau ir pierādīts, ka, lai gan VW elektromobiļi ir lētāki, Tesla elektromobiļu tirdzniecība ir veiksmīgāka.

Volkswagen grupa visā pasaulē pārdod daudzus elektromobiļus ar dažādiem zīmoliem. Patiesībā, pateicoties milzīgajam lietussargam, lielajam ražošanas apjomam un dinamiskajam virzienam elektrisko transportlīdzekļu jomā, grupa ir viens no nedaudzajiem ražotājiem, kas tuvākajā nākotnē vēlas apsteigt Tesla kā pasaules līderi elektrisko transportlīdzekļu jomā.

 

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk