Volkswagen Passat pēctecis ir liftbeks, un tam ir divi varianti ID.7 un ID.Next

Tomēr divas atšķirīga dizaina versijas ir paredzētas tikai Ķīnai, bet globālajā tirgū būs viens modelis. Tas nonāks pārdošanā šā gada beigās.

Šī Volkswagen elektriskās ID saimes locekļa pirmizrāde ir izstiepusies vairāku gadu garumā: vēl 2018. gadā vācieši parādīja izstādes automobili ID.Vizzion ar visu konceptiem piemītošo “lobīgumu”, bet 2022. gadā debitēja ID.Aero prototips ar gandrīz sērijveida virsbūvi. Visbeidzot Ķīnā Šanhajas autošova atklāšanas priekšvakarā deklasificēja komerciālo “elektromobili”, un tas sagādāja pārsteigumu: iepriekš tika uzskatīts, ka elektromobilis būs sedans, bet patiesībā jaunums bija liftbeks. Globālā versija tiek dēvēta par ID.7, un tā tiks ražota VW rūpnīcā Vācijā. Vienlaikus tika parādīts arī Ķīnas modelis, un tam ir divi varianti.

Fakts ir tāds, ka divi dažādi kopuzņēmumi ražos elektromobiļus debesu impērijai: FAW Volkswagen būs atbildīgs par elektromobiļa ražošanu, kas kopēs “globālo” versiju; šis modelis sauksies ID.7 Vizzion; otrs variants tiks ražots SAIC Volkswagen rūpnīcā; šis “elektromobilis” pagaidām tiek prezentēts kā aizklāts ID.Next koncepts.

Tāpat kā citi ID modeļi, arī “piecu durvju” modelis ir būvēts uz MEB platformas. Globālā liftbacka garums ir 4961 mm (ID.7 Vizzion ir nedaudz īsāks), platums – 1862 mm, augstums – 1538 mm, garenbāze – 2966 mm. Tādējādi “septiņnieks” izmēros pārspēj gan Eiropas, gan Ķīnas sedanu VW Passat. Elektromobiļa attālums starp asīm ir salīdzināms ar Mercedes E klases un BMW 5. sērijas automobiļiem. ID.7 bagāžas nodalījuma tilpums ir “vairāk nekā 500 litru” (Eiropas mediji, kuriem izdevās iepazīties ar modeli, raksta par 532 litriem).

Globālais Volkswagen ID.7
Ārēji liftbeks atkārto citu “elektrisko” zīmolu: tam ir gludas iezīmes (pretestības koeficients – “aptuveni 0,23, atkarībā no konfigurācijas”), kodolīgi priekšējie lukturi, kurus vieno spīdoša josla, un vienas līstes formā veidoti aizmugurējie lukturi. ID.Next komerciālajai inkarnācijai Ķīnā būs oriģināli priekšējie lukturi un bamperi.

Salonā ir neliels instrumentu paneļa ekrāns (instrumentu paneļa loma ir atvēlēta projekcijas displejam ar papildināto realitāti, tas ir jau “bāzē”), stūre ar skārienjūtīgām pogām un multimediju sistēma ar 15 collu planšetdatoru. Modelim ir arī panorāmas jumts ar “viedo stiklu” (to var padarīt necaurspīdīgu), “viedā” tāda pati klimata kontrole (deflektori spēj mainīt gaisa plūsmas virzienu, turklāt elektronika var iepriekš ieslēgt “klimatu”, atpazīstot atslēgu, ar kuru vadītājs tuvojas liftbeka kabīnei), priekšējie sēdekļi ar ventilācijas un masāžas funkciju, tālvadības pults novietošanai un daudzi citi elektroniskie palīglīdzekļi.

Volkswagen ID.7 eiropiešiem būs pieejams ar elektromotoru, kura jauda ir 286 ZS (550 Nm), un bāzes liftbeks būs uzstādīts uz aizmugurējās ass. Vēlāk, visticamāk, tiks piedāvāta arī versija ar pilnpiedziņu, t. i., ar diviem dzinējiem. Vecajā pasaulē tiks piedāvāti divi akumulatora varianti: 82 vai 91 kWh. Pirmajā gadījumā ar vienu uzlādi “piecdurvju” var nobraukt aptuveni 615 km, otrajā – aptuveni 700 km (pēc WLTP cikla). Ķīnā pildījums ir citāds: vietējie mediji raksta par 204 ZS elektromotoru un 77 kWh akumulatoru.

Eiropā un Tuvajos Austrumos Volkswagen ID.7 pārdošana sāksies šoruden; Ziemeļamerikā tas parādīsies 2024. gadā. Faktiski četru durvju VW Passat pasaules tirgū aizstās elektromobilis. Pats Passat vēl saņems jaunu paaudzi, un paredzams, ka tā būs pēdējā “ogļūdeņraža” paaudze – un tikai virsbūvē.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk