Tiek pieļauts, ka jaunais produkts var izrādīties elektriskais sporta krosovers, kuram tiks dots nosaukums ID.9.
Lielais Volkswagen Phaeton sedans uz konveijera izturēja tikai vienu paaudzi: konkurents Mercedes-Benz S-klase parādījās 2002. gadā un pameta konveijera 2016. gadā . Tajā pašā laikā vācu uzņēmums strādāja pie otrās paaudzes četrdurvju projekta ( VW pagājušajā vasarā demonstrēja pirmsražošanas ekspluatācijas modeli ), taču šāds auto nekad nenonāca ražošanā. Iespējams, modelei nākotnē joprojām būs kāds netiešs mantinieks.
Vācu ražotājs nesen piedzīvojis grūtības pārdot savus elektriskos transportlīdzekļus: pieprasījums nebija tik liels, kā gaidīja Volkswagen. Rezultātā uzņēmumam nācās uz laiku pārtraukt ID.3 ražošanu , savukārt pat pavasara pārveidošana nepalīdzēja palielināt klientu interesi . Neskatoties uz šīm problēmām, zīmols turpina attīstīt savu zaļo ģimeni. Tādējādi šī mēneša sākumā VW paziņoja par projektiem , lai radītu pilnībā elektrisku Golf, ilgi gaidīto flagmani Trinity un vēl nenosaukto masu “elektrisko krosoveru” A-klasi.
Iepriekšējais
Fotoattēlā: otrās paaudzes Volkswagen Phaeton prototips, kas nekad nav nonācis sērijā
3/3 _
Fotoattēlā: otrās paaudzes Volkswagen Phaeton prototips, kas nekad nav nonācis sērijā
1/3 _
Fotoattēlā: otrās paaudzes Volkswagen Phaeton prototips, kas nekad nav nonācis sērijā
2/3 _
Fotoattēlā: otrās paaudzes Volkswagen Phaeton prototips, kas nekad nav nonācis sērijā
Fotoattēlā: otrās paaudzes Volkswagen Phaeton prototips, kas nekad nav nonācis sērijā
Fotoattēlā: otrās paaudzes Volkswagen Phaeton prototips, kas nekad nav nonācis sērijā
Fotoattēlā: otrās paaudzes Volkswagen Phaeton prototips, kas nekad nav nonācis sērijā
Iespējams, ka gaidāmo jaunumu sarakstā būs vēl kāds “zaļais” krosovers, taču tas piederēs premium segmentam un ar sportisku izskatu. Pēc provizoriskiem datiem šo modeli varētu saukt par Volkswagen ID.9. Paredzams, ka šis elektromobilis varētu ieņemt Vācijas markas krosovera flagmaņa vietu. Pēc baumām, tas var izrādīties aizmirstībā nogrimušā lielā VW Phaeton sedana netiešais mantinieks.
Protams, pagaidām oficiālas informācijas par potenciālo jauno produktu nav. Spāņu izdevuma Motor.es dizaineris dalījās savā redzējumā par to, kā varētu izskatīties topošais krosovera flagmanis Volkswagen ID.9 . Iespējams, šādam modelim būs kupejas formas virsbūve, un tā garums pārsniegs piecus metrus. Spriežot pēc atveidojuma, elektroauto var iegūt melnu jumtu un ārējo spoguļu korpusus, kā arī lakonisku virsbūves komplektu pa virsbūves perimetru no glancētas melnas plastmasas.
Attēlā redzamajam auto ir arī apspiedumi uz slīpā motora pārsega, salīdzinoši zemnieciski priekšējie lukturi ar LED plānām svītrām, kā arī lukturi viens ar otru savienoti ar hromētu sloksni, kuras centrā ir zīmola logotips. Priekšējā bufera apakšējā daļā ir integrēta liela gaisa ieplūdes atvere ar vairāku horizontālu līniju rakstu. Sānus rotāja padziļināti durvju rokturi un melni centrālie jumta balsti.
Paredzams, ka nākotnes Volkswagen ID.9 pamatā būs kāda no moduļu MEB platformas versijām, šis “ratiņi”, iespējams, būs MEB Plus evolūcija. Publikācijā tika ierosināts, ka automašīnai būs vairākas versijas, taču tās visas būs pilnpiedziņas. Saskaņā ar pieņēmumiem spēkstacijas kopējā jauda būs ne mazāka par 300 ZS; Vilces akumulatora jauda būs 120 kWh, un darbības rādiuss ar vienu uzlādi pārsniegs 800 km.
Saskaņā ar provizoriskiem datiem flagmanis Volkswagen ID.9 krosovers debitēs 2026. gadā un nonāks pārdošanā Eiropas tirgū 2027. gadā.