Volvo EX60 aizstās XC60 krosoveru – pirmais attēls

Zviedru zīmola jaunais pilnībā elektriskais SUV ir gaidāms 2025. gadā. Modelim būs tāds pats dizains kā flagmanim EX90 lielajam krosoverim.

Saskaņā ar attīstības stratēģiju Volvo plāno līdz šīs desmitgades beigām pilnībā “ekoloģizēt” savu modeļu klāstu. Lai to panāktu, Zviedrijas ražotājs, kas ietilpst Ķīnas Geely holdingā, ir izveidojis atsevišķu elektrisko automobiļu klāstu. Tās pirmdzimtais ir jaunais zīmola flagmanis – elektriskais krosovers Volvo EX90. Starp citu, uzņēmums to plāno pārdot vienlaikus ar XC90 (ar iekšdedzes dzinēju), šis modelis tiek gatavots restylingam.

Nākamajā vasarā Volvo ieviesīs vēl vienu jaunu “zaļās” ģimenes locekli – subkompaktā krosovera EX30 modeli. Ir zināms, ka šī modeļa ražošana tiks uzsākta Ķīnā. XC30 nav iekļauts Volvo pašreizējā modeļu klāstā, tāpēc tajā nav iekšdedzes dzinēja.

Vēl viens Volvo akumulatoru klāsta pārstāvis būs EX60, kura nosaukums gaidāms 2025. gadā. Tiek pieņemts, ka tas būs Volvo XC60 pēctecis: otrās paaudzes krosovers tika prezentēts 2017. gadā, un 2021. gada martā modelis tika atjaunināts. Iepriekš tika ziņots, ka trešās paaudzes SUV nebūs iekšdedzes dzinēja versijas. Acīmredzot tam būs arī atšķirīgs nosaukums, kas atbilst “zaļajai” līnijai.

Oficiāla informācija par to, kā tas izskatīsies līdzīgi Volvo EX60, pagaidām nav pieejama. Spāņu Motor.es dizainers ir piedāvājis savu versiju par topošā atklātā modeļa eksterjeru. Tiek pieņemts, ka krosovers daudz ko aizņemsies no sava “lielā brāļa”. Modelim ir līdzīgs priekšējās daļas dizains: jo īpaši priekšējie lukturi “Tora āmura” formā ar “pikseļu” LED dienas gaitas lukturiem, kā arī līdzīgs korķis ar lielu zīmola logotipu uz tradicionālās radiatora restes.

Volvo EX60 zīmējums
Spriežot pēc renderējuma, krosovers var iegūt tādu pašu lakonisku gaisa ieplūdes atveri, kas integrēta priekšējā bampera apakšējā daļā ar rakstu plānu horizontālu joslu veidā, līdzīgi zīmogi ir arī sānos. Vienīgā atšķirība ir pakaļgala izmērs un forma.

Paredzams, ka interjers būs veidots aptuveni tādā pašā stilā kā EX90. Salona centrā būs liels vertikāls informācijas un izklaides sistēmas sēdeklis, bet vadītāja priekšā – neliels horizontāls displejs, kas kalpos kā virtuāls “mērinstrumentu panelis”. Kabīne būs pieejama kā divvietīgs salons, kurā varēs sēdēt līdz pat pieciem cilvēkiem.

Žurnāls vēsta, ka Volvo EX60 nebūs balstīts uz SPA2 (Sustainable Experience Architecture) platformas, kas mums ir pazīstama, ieskaitot dažus Polestar modeļus. Iespējams, ka EX60 varētu būt balstīts uz GPA (Global Product Architecture). Saskaņā ar provizoriskiem datiem šāda krosovera nobraukums ar vienu uzlādi būs 600 km, un maksimālā elektropiedziņas sistēmas jauda varētu būt vienāda ar 540 ZS Paredzams, ka uzņēmums specifikācijas atšifrēs tuvāk 2024. gada beigām.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk