VW Touran svin 20 gadu jubileju ar vairāk sensoriem salonā un bagātāku aprīkojumu

Loading

Jaunā Renault Espace, kas no MPV pārtapis par krosoveru, pirmizrādes dienā Volkswagen ir nolēmis atgādināt, ka tā Eiropas klāstā joprojām ir klasiskais Touran ģimenes vienvietīgais modelis. Šomēnes aprit 20. gadadiena kopš pirmās paaudzes modeļa izlaišanas – tā ir iespēja kompaktajam furgonam saņemt kārtējo atjauninājumu devu.

MPV Eiropā ir izmirstoša šķirne, ģimenes lieluma salons ir zaudējis tirgus cīņā krosoveriem un lēnām tiek pakāpeniski izņemts no tirgus. Volkswagen šajā žanrā būtībā ir palicis tikai viens modelis – Touran kompaktais furgons, lielākais Sharan tika pārtraukts ražot pagājušajā gadā, un tam nav sagatavots aizstājējs.

Pirmās paaudzes VW Touran (vidū) un otrās paaudzes (malās)
Pirmās paaudzes Touran uz PQ35 platformas tirgū nonāca 2003. gada martā, nākamais 2004. gads bija labākais gads modeļa karjerā – toreiz Eiropā tika pārdoti vairāk nekā 190 000 kompaktā furgona vienību, turpmākajos gados pārdošanas apjomi bija pieticīgāki. “Otrais” Touran uz MQB platformas debitēja 2015. gadā, un 2016. gadā tā pārdošanas apjoms Eiropā pārsniedza 110 000 vienību, pērn rezultāts bija nepilnus 30 000, taču Touran vēl negrasās pamest Eiropas tirgu (Ķīnas tirgu tas pameta jau 2021. gadā), neraugoties uz to, ka tam ir alternatīva VW Caddy pasažieru versijas veidā.

Volkswagen nolēma Touran modelim piešķirt faceliftus standarta aprīkojumā, kurā tagad ietilpst adaptīvā kruīza kontrole, daudzfunkcionālā priekšējā kamera, joslu maiņas asistents un PreCrash prettrokšņu sistēma ar aizmugures sadursmes noteikšanu. Kā papildaprīkojums ir pieejams Travel Assist (kopā ar DSG) un Dynamic Light Assist adaptīvā priekšējo lukturu kontrole.

Interjerā parādījās jauns trīs zaru stūres rats ar skārienjutīgiem sensoriem, klimata kontroles sensoru bloks ierasto trīs “pogu” vietā, jauns multimediju ekrāns bez fiziskiem taustiņiem (agrāk tie atradās ekrāna kreisajā un labajā pusē), atjaunota instrumentu paneļa grafika. Fizisko taustiņu aizstāšana ar skārienjūtīgajiem ir slikts lēmums, ko Volkswagen nolēma izrādīt nākamajos modeļos, taču Touran tie “ienāca”, tā teikt, pēc inerces. Par piemaksu Touran var aprīkot ar elektriski darbināmām bagāžas nodalījuma durvīm, kas aktivizējas ar “sitienu” (kājas pabīdīšana zem aizmugurējā bampera). Salons, tāpat kā iepriekš, var būt 5 vai 7vietīgs. Otrajā rindā var uzstādīt trīs bērnu sēdeklīšus – reti kurš krosovers var lepoties ar šādu salona platumu.

Faktiskā kompaktā dzinēju klāsts – 1,5 litru benzīna “turbo četru” (150 ZS) un 2,0 litru turbodīzeļdzinējs (122 vai 150 ZS), transmisija – 6 pakāpju “manuālā” vai 7 pakāpju “robota” DSG ar diviem sajūgiem, piedziņa – tikai priekšējā. Atjauninātā Touran cenas Vācijā sākas no 37 845 eiro.

Jāpiebilst, ka Volkswagen joprojām ražo pilna izmēra minivenu Viloran Ķīnā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Pievienojies un saņem svarīgākās Latvijas un pasaules ziņas!
Šis ir laiks, kad objektīva informācija par notiekošo ir svarīgāka nekā jebkad agrāk. Mēs jums sniegsim šādas ziņas. Apstipriniet savu vēlmi saņemt ziņas, nospiežot pogu "Pievienojies", un jūs nepalaidīsiet garām svarīgu informāciju par notiekošo Latvijā un pasaulē.
Pievienojies un saņem svarīgākās Latvijas un pasaules ziņas!
Šis ir laiks, kad objektīva informācija par notiekošo ir svarīgāka nekā jebkad agrāk. Mēs jums sniegsim šādas ziņas. Apstipriniet savu vēlmi saņemt ziņas, nospiežot pogu "Pievienojies", un jūs nepalaidīsiet garām svarīgu informāciju par notiekošo Latvijā un pasaulē.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Tulkot »

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: