Zvēra atgriešanās: Polestar 2 BST ar pārveidotu virsbūvi, bet veco aparatūru

Zviedru zīmols Polestar, kas 2017. gadā atdalījās no Volvo, ir nolēmis atkal pelnīt naudu ar “uzlādētu” Polestar 2 cross-liftback versiju un ir to laidis klajā jau otro reizi. Diemžēl tagad tas nav pats dinamiskākais klāstā.

Polestar 2 cross-liftback top BST versija debitēja pagājušajā gadā, tā bija gadu iepriekš parādītā eksperimentālā Polestar 2 prototipa pilnveidojums ar iesauku Beast, kas tulkojumā nozīmē “zvērs”, un šī iesauka ir kodēta sērijveida versijas BST burtos. Pirmais” BST būs pieejams kopumā 270 eksemplāros, kā to atspoguļo pilnais nosaukums – Polestar 2 BST Edition 270.

Šī gada sākumā Polestar 2 tika veikta plānota restilinga maiņa apvienojumā ar diezgan plašu tehnisko atjauninājumu, un tagad zviedru zīmola mārketinga speciālisti nolēma par BST versijas otro izlaidumu svaigā virsbūvē. Otrās partijas automobiļi tiek dēvēti par Polestar 2 BST edition 230, kas nozīmē, ka tiks saražoti tikai 230 eksemplāri.

No tehniskā viedokļa Polestar 2 BST daudz neatšķiras no Polestar 2 BST: Brembo priekšējās bremzes ar 400 mm diskiem un 4 virzuļu skavām, Pirelli P Zero 245/35 R 21 riepas, divu dzinēju spēka agregāts ar maksimālo kombinēto jaudu 476 ZS. ZS un 680 Nm. Polestar 2 BST Edition 230 sasniedz 100 km/h 4,4 sekundēs, maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 205 km/h.

Polestar 2 BST Edition 230 vizuālās iezīmes ietver virsbūves apakšējo perimetru virsbūves krāsā (parasti no melnas plastmasas), melni krāsotus 21 collas speciāla dizaina kaltos riteņu diskus, melni krāsotus spoguļu vāciņus, melnas vinila svītras uz virsbūves (pēc izvēles), zamšādas salona ieliktņus, kas izgatavoti no daļēji pārstrādātas nubukas. Pieejamas tikai divas virsbūves krāsas – nebula olīveļļas vai kosmosa melnā.

Akumulatora ietilpība un nobraukums Polestar 2 BST edition 230 oficiālajā preses relīzē nav minēti, taču tie ir pieejami zviedru zīmola Vācijas patērētāju tīmekļa vietnē: 78 kWh un 460 km WLTP ciklā. Pasūtījumi par cenu no 81 000 eiro jau tiek pieņemti, un piegādes sāksies nākamā gada trešajā ceturksnī.

Un tagad par labāko daļu: parastajam pārskatītajam Polestar 2 Long Range Dual Motor ar Performance pakotni (šāds šķērsvirziena liftbeks maksā no 63 490 eiro) ir divu turbīnu spēkstacija ar maksimālo kombinēto jaudu 476 ZS un 740 Nm, tas pirmo simtdaļu sasniedz 4,2 sekundēs un ar vienu uzlādi var nobraukt 569 km, jo tam ir jauna 82 kWh baterija no CATL.

Izrādās, ka Polestar 2 BST izdevums 230 tiek piedāvāts ar iepriekš pārveidotu “dzelzs”, zaudē regulāru top versiju dinamikā, un papildu maksājums 17,510 eiro tiek samazināts, faktiski, lai atjaunināto šasiju. Kāpēc šo šasiju nevarēja “pieskrūvēt” atjauninātajam automobilim, nav īsti skaidrs, taču zīmola fani, kuru jau ir daudz, noteikti ātri iegādāsies nākamo ierobežoto versiju, neuzdodot pārāk daudz jautājumu.

 

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk