Modernizācija tika veikta saskaņā ar saīsinātu programmu: amerikāņu zīmola modeļi pārtaisīja priekšpusi, kā arī kaut ko citu uz sīkumiem.
Pašreizējais Buick Regal ir jaunākās paaudzes Opel Insignia klons . Šāds Buick Amerikas tirgu pameta tālajā 2020. gadā, un pērn tika pārtraukta arī vācu zīmola sākotnējā saime. Bet Ķīnā turpinās Buick modeļa izlaišana, un viņi ražo Regal sedanu , savukārt ASV un Eiropā bija lifts un universāls. Un četrdurvis vēl netaisās atkāpties: jūnijā tīmeklī tika ievietotas modernizētas automašīnas spiegu fotogrāfijas, un tagad ir publicēti oficiālie attēli.
Viņi mēģināja piešķirt izskatu zīmola pašreizējai korporatīvajai identitātei, lai gan pārveidošana tomēr tika veikta saskaņā ar saīsinātu programmu. Jo īpaši Buick Regal nesaņēma pilnvērtīgu “haizivs” degunu un izsmalcinātu optiku (priekšējie lukturi un laternas vispār netika aiztikti). No jaunā – režģis un priekšējais buferis. Turklāt bija arī jauna zīmola emblēma. Pirmsreformas ķīniešu Regal ir arī “sportiskā” GS versija ar agresīvāku virsbūves komplektu, taču pagaidām nav zināms, vai šī iespēja palika arī pēc atjaunināšanas.
Sedana izmēri, visticamāk, nav mainījušies: garums – 4904 vai 4913 mm (atkarībā no versijas), platums – 1863 mm, augstums – 1461/1462 mm, riteņu bāze – 2829 mm.
Interjera foto vēl nav, tomēr paparaci salonā ielūkojušies agrāk, tur nomainīts tikai logo uz stūres. Ne tagad modīgais virtuālais kārtīgs, ne palielinātais multimediju sistēmas planšetdators …
Pēc provizoriskiem datiem, Buick Regal būs pieejams ar tādiem pašiem dzinējiem – tie ir 1,5 un 2,0 benzīna turbo četrinieki ar 169 un 237 ZS jaudu. attiecīgi. Abi dzinēji ir apvienoti ar deviņu pakāpju automātisko, tikai priekšējo riteņu piedziņu.
Ķīnā drīzumā sāksies atjauninātā sedana pārdošana. Iepriekš iekārtotais Regal tagad maksā no 27 500 USD.