Otrās paaudzes globālais Peugeot 508 no sedana ir pārvērties par liftbeku ar bezrāmju durvīm, savukārt universāls joprojām ir pārstāvēts “pasaules” tirgū. Ķīnā viņi ražo un pārdod arī 508L izstieptu četrdurvju versiju ar parastajām durvīm. Starp citu, koncernam Stellantis Debesu impērijā šobrīd neklājas labi, un arī sedans tur nav populārs: pēc vietējo specializēto mediju ziņām, šā gada sešos mēnešos četrdurvju pārdots vien 2144 eksemplāros. . Un tomēr Peugeot 508L vēl netaisās aiziet pensijā: sedans ir atjaunināts pēc liftbeka un universāla (pārveidotais piecdurvju debitēja jau februārī).

Priekšā Ķīnas četrdurvju modelis joprojām atkārto globālo modeli. Elka ieguva līdzīgu jaunu buferi, bezrāmju režģi un matricas optiku ar gaitas gaismām “lauvas nagu” formā. Bet, ja piecdurvju Peugeot 508 turklāt ieguva modernizētus aizmugurējos lukturus, tad sedanam ir tādi paši, lai gan Peugeot uzraksts uz lukturus apvienojošās melnās spīdīgās plāksnes tomēr ir kļuvis lielāks.

Peugeot 508L izmēri nav mainījušies, garums 4870 mm, platums 1855 mm, augstums 1455 mm, riteņu bāze 2848 mm. Salīdzinājumam liftbeka izmēri ir: 4750/1859/1403 mm, attālums starp asīm ir 2793 mm. Ķīniešu sedana bagāžnieka tilpums ir 513 litri, salīdzinot ar 487 litriem globālajam piecdurvju. Četru durvju modelim ir 17 vai 18 collu riteņi (liftbekam paredzēti arī 19 un 20 collu riteņi).

 

Iekšpusē ir uzlabota multivides sistēma un bezvadu uzlāde viedtālrunim. Taču sedanam nav niecīga transmisijas selektora, piemēram, pārveidotam liftbekam un universālam: diezgan masīva kursorsvira joprojām atrodas uz centrālā tuneļa. Peugeot 508L aprīkojuma sarakstā joprojām ir (atkarībā no konfigurācijas) virtuāli sakopts, panorāmas jumts, nakts redzamības sistēma, visapkārt kameras, adaptīvā kruīzkontrole, automātiskās bremzēšanas un joslas saglabāšanas sistēmas.

Sedana dzinēju klāsts tika samazināts, bāzes turbo četrinieks 1,6 (170 ZS) un 6AKP tika izņemts, vairs nav uzlādējamas hibrīda versijas ar instalāciju, kuras pamatā ir tas pats dzinējs (un tas ir “zaļā” laikmetā !). Tagad Peugeot 508L pieejams tikai ar vecāko 1,8 turbo dzinēju (211 ZS), kas apvienots ar astoņu pakāpju automātu. Globālajam modelim ir cita līnija – ir gan hibrīdi, gan dīzelis.

Atjaunināto četrdurvju cena svārstās no 22 600 līdz 28 700 USD. Nav izslēgts, ka pēc tam kāds no Krievijas izplatītājiem nolems ķīniešu Peugeot 508L iekļaut paralēlā importa shēmā.