Leopard 5 ir pirmais no Ķīnas BYD jaunā FangChengBao zīmola, un, sākot no šī gada, tas tiks piedāvāts ar hibrīdo un pilnībā elektrisko spēka piedziņas izvēli.
Agrā pavasarī BYD paziņoja par jaunu meitas zīmolu ar darba nosaukumu F-Brand , ar kuru tas ražos brutālus pikapus un apvidus auto – protams, tikai plug-in hibrīdus vai pilnībā elektriskos, jo pagājušajā gadā BYD atteicās no tīri “ogļūdeņražu” modeļi. BYD hierarhijā jaunais zīmols tiks novietots starp jauno luksusa zīmolu Yangwang un premium klases Denza .
Jūnijā F-Brand kļuva par FangChengBao (方程豹), kas ķīniešu valodā nozīmē “leoparda formula” vai “leoparda vienādojums”. FangChengBao semantika mulsina pat Ķīnas medijus, taču par pirmā modeļa nosaukumu nav nekādu neskaidrību – to vienkārši sauc par Leopard 5.
Tīzeru un maskēto prototipu stadijā Leopard 5 tika prezentēts kā leģendārās Mercedes-Benz G klases stilistisks analogs, vācu SUV pat mirgoja reklāmas kadros. Šodien beidzot tika publicēti pirmie oficiālie Leopard 5 attēli bez maskēšanās un, kā redzat, stila ziņā tas ir tuvāk Haval Raptor un iCar 03 (iCar ir jauns Chery zīmols ) , nevis Mercedes-Benz G-klase, un profilā arī atgādina Yangwang U8 .
Leopard 5 dizaina galvenā iezīme ir sarežģītais sānu sienu profils, kas atgādina degvielas kannu ar ribām. Aizmugurējo lukturu cilpas diodes savukārt atgādina elektromotora tinumu. Bagāžas nodalījuma durvis veras uz sāniem, tās garderobes bagāžniekā iekar pilna izmēra rezerves riepu. Aizmugurējam buferim ir atsegtas vilkšanas cilpas.
Leopard 5 kopējais garums ir aptuveni pieci metri, tas ir balstīts uz BYD DM-o modulāro platformu. SUV tiks piedāvāts ar elektrisko vai plug-in hibrīda piedziņas sistēmu izvēli, pēdējais ICE darbosies kā elektriskais diapazona paplašinātājs, tas ir, riteņi abos gadījumos rotēs elektromotorus ar kopējo jaudu aptuveni 500 kW ( 680 ZS). Hibrīda versijas jaudas rezerve ar pilnu uzlādi/degvielas uzpildi būs aptuveni 1200 km. Dizains pretendē uz regulējamu augstumu balstiekārtu, šķērsenisko diferenciāļu bloķēšanu un “centra” bloķēšanu (iespējams, tas nozīmē centra diferenciāļa imitāciju, lai gan ir skaidrs, ka elektriskajam SUV tas nav vajadzīgs).
Interjera fotogrāfijas vēl nav publicētas, bet, spriežot pēc fotospiegu bildēm, arī tur viss būs kvadrātveida ligzdas, turklāt apdare ir ļoti grezna, pārsvarā āda. Leopard 5 aptuvenais cenu diapazons ir no 400 000 līdz 600 000 juaņu (no 5,5 miljoniem līdz 8,2 miljoniem rubļu tulkojumā pēc pašreizējā kursa), pilnvērtīga pirmizrāde notiks tuvākajās dienās.