Home » Skolniecei bija jāpērk biļete – sistēma “nezina”, ka ir darba diena

Skolniecei bija jāpērk biļete – sistēma “nezina”, ka ir darba diena

no EDGARS AUZIŅŠ
0 Komentāri Ziedot

Bērns ir stresā, un nelikumīgi tika pieprasīta nauda par diviem braucieniem, lai gan meitenei bija viena caurlaide uz Liepāju un Grobiņiem – par šo nepatīkamo gadījumu redakcijai ziņoja O. Kalpaka 15. vidusskolas skolnieces mamma Jana Estere.

Tas viss notika tāpēc, ka netika atjaunota karšu nolasīšanas sistēma, atzina Liepājas autobusu parkā.

Sestdiena, 20. maijs, bija no 5. maija pārcelta darba diena, un bērniem bija jādodas uz skolu.

Janas meita savu vienoto Liepājas un Grobiņas maršrutu karti uzrādīja 7.50, iekāpusi autobusā Grobiņā, Celtnieku ielas galā. “Šoferis teica – jā, tā ir darba diena, bet es braucu pēc sestdienas grafika un man ir jāpērk biļete.

Mana meita nobijās un samaksāja. Bija ļoti sajūsmināta, ka viņa pēc tam nopirka biļeti un Liepājā,” stāsta māte.

Viņa piezvanīja uz Liepājas autobusu uzņēmuma (LAP) informatīvo tālruni, kur viņai pateica, ka braukšanas karte ir derīga un ka bērnam atpakaļceļā braukšanas maksa nav jāmaksā. “Bet pulksten 12.05 Liepājā tas pats šoferis atkal pieprasa nopirkt biļeti!” J. ir neizpratnē. Jestere, nesaprotot, kāpēc problēma nav atrisināta.

Kad vēlreiz sazinājusies ar LAP, no kurienes atbildējuši, ka ar šoferi nav iespējams sazināties. “Kas tas ir? Ja manai meitai nebūtu naudas biļetei, kas tad?” saka māte.

LAP trīs dienas gatavoja atbildi uz Kurzemes Vārdam uzdoto jautājumu, kāpēc skolniecei, kura uzrādīja derīgu ceļošanas dokumentu, biļeti tomēr bija spiesta iegādāties.

“Sistēma, kas nolasa braukšanas kartes, neatpazina braukšanas maksu konkrētā dienā, jo braukšanas maksa tiek noteikta par braucieniem darba dienās,

un nebija iespējams veikt neplānotu sistēmas iestatījumu maiņu,” šādu paskaidrojumu saņēma no LAP vadības.

LAP individuāli sazinājās ar pasažieriem, kuri bija vērsušies pie pārvadātāja ar šo problēmu, lai noskaidrotu situāciju un noskaidrotu iespēju saņemt atpakaļ naudu par iegādāto biļeti.

Arī LAP pārstāve Laima Kutuzova zvanīja uz redakciju. “Vēlos paskaidrot, ka nekas netika darīts ar nolūku. Sistēma tika ieviesta nesen, un pirmo reizi bija pārcelta darba diena. Mums vajadzēja uzdot programmētājiem pārprogrammēt, ka 20. maijs ir darba diena un 5. maijs ir brīvdiena, citādi sistēma neatpazīs karti,” viņa teica.

LAP aicināja cilvēkus, kuriem 20. maijā bija jāiegādājas kuponi, iesniegt tos uzņēmumam, lai atgūtu iztērēto naudu.

LAP darbinieki problēmu pārrunājuši arī ar Liepājas pašvaldības Sabiedriskā transporta aģentūru un strādās pie risinājumiem, lai turpmāk pārceltās darba dienas sistēmā tiktu ieviestas savlaicīgi.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Jums var arī patikt

Leave a Comment

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Pieņemt Lasīt vairāk

Konfidencialitātes un sīkdatņu politika
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

BALTIJASZINAS MEDIJU NAMS 2024 Visas tiesības aizsargātas.