Nekarsulma ir Vācijas uzņēmuma NSU vēsturiskā mājvieta, kas dibināta 1873. gadā un 1969. gadā pārņemta Volkswagen. Mūsdienās Nekarsulmas rūpnīcā tiek ražoti Audi A4, A5 Cabriolet, A6, A7, A8, R8 un e-tron GT, un pēdējais oriģinālais NSU modelis šeit bija revolucionārais Ro 80 sedans ar rotācijas virzuļdzinēju – tā ražošana beidzās 1977. gadā . -m. Mazās automašīnas ar aizmugurējo dzinēju NSU Prinz 4 tika ražotas Nekarsulmā no 1961. līdz 1973. gadam. Ārpus NSU Prinz 4 ļoti atgādina “lielausu” ZAZ-966, taču padomju auto šajā gadījumā nebija vācu klons, bet gan vienkārši izmantoja tam laikam ierastus dizaina motīvus, kurus detalizēti aprakstījām atsevišķs liels materiāls .

 
 

NSU Prinz EP4 elektrisko modi izstrādāja 12 jauni Audi praktikanti kopā ar skolotājiem, pamatojoties uz NSU Prinz 4, kas tika izlaists 1971. gadā. Automašīna ilgi nedarbojās un bija diezgan sapuvusi, taču Audi komanda atjaunoja un nostiprināja virsbūvi, un tās izskats tika stilizēts kā sporta NSU Prinz 1000 ar ovāliem priekšējiem lukturiem. Lai palielinātu stingrību, virsbūvē ir iegriezta daļa grīdas paneļa no Audi A1 hečbeka un cauruļveida apgāšanās būris, bremzes un šasijas elementi arī aizgūti no Audi A1, kas ievērojami palielināja sliežu ceļu – tam bija nepieciešama liela riteņu arka. paplašinājumi. Restomoda izskats tika izstrādāts ar Audi pilna laika stilistu atbalstu, tas ir rūpīgi izstrādāts, kas ievērojami un uz labo pusi atšķiras, piemēram, no Skoda ikgadējiem studentu projektiem.

 

30 zirgspēku divu cilindru benzīna dzinēja vietu pakaļgalā ieņēma elektromotors ar 240 ZS jaudu. 19,2 kWh vilces akumulators, kas atrodas priekšējā bagāžas nodalījumā, ir aizgūts no Audi Q7 TFSI e quattro hibrīda krosovera. Priekšējā galā un pārsega vākā ir izgrieztas ventilācijas atveres, lai atdzesētu akumulatoru, un aizmugurējo vāku var nofiksēt atvērtā stāvoklī, tāpat kā antīkās sacīkšu automašīnās. Virs aizmugurējā loga ir uzstādīts liels fiksēts spārns.

Diemžēl Audi preses dienests nepublicēja NSU Prinz EP4 interjera fotogrāfijas, bet tikai teica, ka tur viss ir jauns, tostarp moderns viena borta dators, kas apkalpo daudzfunkcionālu elektronisko instrumentu paneli, un gaiši Recaro Podium spaiņi uz ažūra rāmjiem. . Daudzi ārējās un iekšējās apspalvojuma elementi ir izgatavoti, izmantojot 3D drukāšanu.

NSU Prinz EP4 tika izgatavots vienā eksemplārā bez masveida ražošanas mērķa, taču mēs nebūtu pārsteigti, ja šī projekta ideju uztvers kāds trešās puses uzņēmums (varbūt pat ar Audi atbalstu), jo popularitāte elektrisko moduļu un restomodu skaits tagad pieaug uz tiem, jūs varat nopelnīt labu naudu.